MÁV vezérigazgató-helyettes: A vasúti kocsik 40-50 évesek, nem a mostani klímára készültek

Komoly gondokkal küzd a MÁV.

  • hvg.hu hvg.hu
MÁV vezérigazgató-helyettes: A vasúti kocsik 40-50 évesek, nem a mostani klímára készültek

A vasúti kocsik negyven-ötven évesek és a gyártás során nem a mostani klimatikus viszonyokra készültek

– jelentette ki az RTL Híradójának adott interjújában Kormányos László, a MÁV-Start vezérigazgató-helyettese.  Hozzátette, minden munkatársuk azon dolgozik, hogy könnyebbé tegyék az utasok helyzetét ebben a számukra is nagyon nehezen viselhető szituációban, így azt sem véletlenül kérik, hogy aki teheti, halassza el utazását, vagy üljön vonat helyett inkább buszra.

A vonatközlekedésben jelenleg komoly problémák vannak. Sokat késnek a vonatok, az infrastruktúrával pedig folyamatos gondok vannak, főleg a klímával, ami csupán a vonatok mintegy negyven százalékán van.

A vasúti közlekedésben azonban nem csak a hőség okoz gondokat. Egy Szolnok felé tartó vonat leszakadt felsővezetékkel ütközött, így a Keleti pályaudvarra érkező vonalakon egész nap késések és kimaradások vannak.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.