Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Fölösleges pénzkidobás karácsonyi ajándékot venni céges ügyfeleknek? Mikor érdemes az ügyfelekre gondolni? Wolf Gábor, a hvg.hu marketingszakértője az alábbiakat javasolja.
© sxc.hu |
- hírlevél (NEM akciókkal és terméklistával, hanem hasznos tartalommal, érdekességekkel)
- időnként egy-egy képeslap névnapra, születésnapra, az első vagy a legutóbbi vásárlás hónap/évfordulójára
- szellemes képeslap Mikulásra, Húsvétra, Halloween-ra, nov 7-re - amikor SENKI más nem küld.
Hogyha a karácsonyi ajándék büdzsédet 2007-ben inkább arra fordítod, hogy havonta megírj és kiküldj egy hírlevelet, évente 3-4 alkalommal egy jópofa képeslapot, akkor egyrészt elmúlik a lelkiismeret-furdalásod, másrészt jövő karácsonykor a képeslapodra nem azt fogja mondani a vevőd, aki egész évben nem is hallott rólad, hogy „ezt meg ki küldte?”
Wolf Gábor
www.marketingcommando.hu
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.