Lehet-e egy vállalkozás kötelező bankszámlája Wise vagy Revolut számla?
Egyelőre nem, de ez nem jelenti azt, hogy adott esetben nem éri meg a cégnek ilyen számlával rendelkeznie.
Mit veszítenek azok a vállalatok akik a negatív kritikák miatt nem mernek közvetlen kommunikálni vásárlóikkal, azaz blogot indítani. Cikkünkben tanácsokat adunk, hogy miként lehet a negatív visszajelzésekből profitálnia egy cégnek.
© sxc.hu |
Nézzünk egy gyakorlati példát. Tegyük fel, hogy X cég létrehoz egy új bejegyzést a blogjában, miszerint várja a már meglévő vásárlóitól az ügyfélszolgálata működésének javítására vonatkozó ötleteket. Ezt az akciót népszerűsíti is, hogy a lehető legtöbb hozzászólást gyűjthesse össze. A cégnek ebben az esetben fel kell készülnie számtalan olyan hozzászólásra is melyben hemzsegnek a panaszok és kritikák. A lényeg azonban ebben rejtőzik.
Egy ilyen nagy volumenű marketing akció elindításakor akár a vállalat vezetőségének tagjai is válaszolhatnak a felmerült panaszokra. Fontos, hogy a felelősök pedig azonnal kezdjenek bele a vásárlók által a blogon említett hibák kijavításába. Hisz ha belegondolunk, az egész marketing akció azért indult, hogy kiderítse milyen irányban haladjon tovább a vállalati ügyfélszolgálat fejlesztése. Ehhez pedig ki tudna hasznosabb tanácsot adni mint maguk az ügyfelek? Ha X cég az építő jellegű kritikákat lehetőségnek fogja fel és szigorúan véghez is viszi a lehetséges változtatásokat akkor soha nem látott vásárlói lojalitás lesz a jutalma, amit természetesen a bevételében is érzékelni fog.
Amennyiben egy, a fentihez hasonló akcióba kezd a cég a vállalati blogon keresztül, fontos, hogy ügyfeleinket avassuk be a folyamat minden részletébe. Tehát ne csak a véleményüket gyűjtsük össze, hanem osszuk meg velük azt is pontosan, hogy mit és hogyan fogunk változtatni és miért lesz hatékonyabb az új megoldás mint a régi. Akár még az új verzió tesztelésére is felkérhetjük őket. Minél aktívabban vesz részt egy vásárló egy cég életében annál inkább magáénak érzi. Ez a fajta elkötelezettség pedig többet ér bármilyen reklámnál.
A „folyamatos hatás” az egyik legfontosabb különbség a blogok és az online ügyfélszolgálatok vagy Gyakran Ismételt Kérdések között. Azaz amikor egy cég egy blogon vagy fórumon keresztül segít egy probléma megoldásában a probléma leírása köré fűződő további hozzászólások mintegy jelzőtáblaként szolgálnak a hasonló problémákkal küszködő emberek számára. A blogokon és fórumokon közzétett hozzászólások örökké a helyükön maradnak és ami nem utolsó szempont, hogy szívesen átveszik őket más blogok vagy keresőprogramok.
Ha egy cég megoldást ad egy problémára a blogjában akkor nagy esély van rá, hogy ha valaki egy hasonló problémára keresi a megoldást a Google, Yahoo vagy bármely más keresőprogram segítségével, akkor az ő blogjában fogja azt megtalálni. A vásárlók tisztában vannak vele, hogy nem ők az egyetlenek, akik egy adott problémával küszködnek ezért az interneten már eleve a megoldások után kutatnak.
Ha egy problémára megoldást kínáló blog bejegyzéseket a keresőrobotok egyszer már indexelték akkor a bejegyzés szövegezésétől és azon emberek számától függően, akik a bejegyzésben leírt megoldás után kutatnak ez az egy hozzászólás akár több fogyasztó vagy vevőjelölt problémájára újra és újra megoldást nyújthat.
A negatív visszajelzések néha elrettenthetik a cégeket, a modern marketing szakembereknekt azonban meg kell tanulnunk legyőzni félelmüket és lehetőségként tekinteni a kritikákra. A vásárlók mindig örömmel élnek a lehetőséggel, hogy elmondják cég működésének javítására vonatkozó ötleteiket.
Forrás: www.internet-marketing.hu
Egyelőre nem, de ez nem jelenti azt, hogy adott esetben nem éri meg a cégnek ilyen számlával rendelkeznie.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
A sikeres cégfelvásárlás alapja az előre megtervezett finanszírozási háttér. Milyen szempontokat szükséges feltétlenül szem előtt tartani ennek során.
Magyar Péter ingatlanok, festmények, autó és pianínó mellett még egy 20 forint névértékű 4iG-részvényt is feltüntetett.
1978 óta egy és ugyanaz a kérdés: lehet-e valaki olyan jó Superman, mint amilyen Christopher Reeve volt?
Két tankert is megtámadtak a jemeni húszik pár nap leforgása alatt a Vörös-tengeren. Az akciókról és a süllyedő hajókról látványos videókat forgattak.
A hízelgést és a fenyegetést felváltva alkalmazva szavaztatta meg a republikánusokkal Donald Trump a „gyönyörű” költségvetési törvényt.
Az elnök nem vette jó néven, hogy korábbi szövetségese harmadik politikai erőt alapítana. Hogyan babrálhat ki Elon Musk Donald Trumppal?
Közel-keleti válság ide vagy oda, a világ szinte fürdik az olajban.