szerző:
ecoline.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A McDonald’s árbevétele – az étterem-hálózat...

A McDonald’s árbevétele – az étterem-hálózat bővülésének hatását kiszűrve – globálisan 7,7 százalékkal emelkedett az előző hónapban. Az összes fontosabb piacon növelni tudta forgalmát a cég: az Egyesült Államokban 4,5, Európában 7,8, míg az Ázsiában, a csendes-óceáni térségben és Afrikában együttesen 13,2 százalékkal ugrott meg az értékesítés.

A lánc tájékoztatása szerint az USA-ban főleg a reggeli menük és a csirkehúsos ajánlatok voltak kelendőek, míg a nagyobb európai piacokon, mint az Egyesült Királyság, Oroszország, valamint Franciaország, a helyi prémium termékek dobták meg a forgalmat. Szakértők szerint a gyorsétterem-láncok egyébként akár haszonélvezői is lehetnek a válságnak: a pénz szűkében lévő fogyasztók ugyanis - főleg a fejlett országokban – mind gyakrabban választják a McDonald’s-ot és versenytársait a drágább éttermek helyett.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!