Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A McDonald’s árbevétele – az étterem-hálózat...
A McDonald’s árbevétele – az étterem-hálózat bővülésének hatását kiszűrve – globálisan 7,7 százalékkal emelkedett az előző hónapban. Az összes fontosabb piacon növelni tudta forgalmát a cég: az Egyesült Államokban 4,5, Európában 7,8, míg az Ázsiában, a csendes-óceáni térségben és Afrikában együttesen 13,2 százalékkal ugrott meg az értékesítés.
A lánc tájékoztatása szerint az USA-ban főleg a reggeli menük és a csirkehúsos ajánlatok voltak kelendőek, míg a nagyobb európai piacokon, mint az Egyesült Királyság, Oroszország, valamint Franciaország, a helyi prémium termékek dobták meg a forgalmat. Szakértők szerint a gyorsétterem-láncok egyébként akár haszonélvezői is lehetnek a válságnak: a pénz szűkében lévő fogyasztók ugyanis - főleg a fejlett országokban – mind gyakrabban választják a McDonald’s-ot és versenytársait a drágább éttermek helyett.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Két hete mlg 50 napos határidőt szabott Moszkvának a tűzszünet elérésére.
Hivatalosan közös megegyezéssel távozik Sárváry István, aki 2016-ban állt a cég élére.