Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Tízből kilenc árubemutatót szervező cégnél talált szabálytalanságokat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, a cégek közül minden ötödik az APEH vizsgálatain is megbukott - ismerteti a csütörtöki Magyar Nemzet.
A cégek jelentős árengedménnyel, változatos termékekkel, szórakoztató programokkal csalogatják termékbemutatóikra a gyanútlan nyugdíjasokat, hogy azután számla és garancia nélküli bóvlit sózzanak a nyakukba - írja a napilap. Fülöp Zsuzsanna a fogyasztóvédelmi hatóság szóvivője elmondta, hogy az utazásokkal egybekötött termékbemutatókon értékesítő cégek tevékenységével folyamatosan problémák vannak, ezért 2008 óta évente átlagosan száz alkalommal ellenőrzik ezeket a cégeket. Az esetek döntő többségében (2008-ban nyolcvannyolc, 2009-ben nyolcvannégy százalékban) találtak valamilyen szabálytalanságot. Az idei évtől az APEH célkeresztjébe is bekerültek az ilyen cégek. A próbavásárlások során az APEH-ellenőrök minden ötödik esetben találtak hiányosságokat.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.