szerző:
ecoline.hu
Tetszett a cikk?

A többek között az Ogilvy & Mather Worldwide és a Hill & Knowlton hálózat anyacégeként ismert társaság 2010-et...

A többek között az Ogilvy & Mather Worldwide és a Hill & Knowlton hálózat anyacégeként ismert társaság 2010-et az egy évvel korábbit 16 százalékkal meghaladó, 1,44 milliárd fontos EBITDA-val zárta. Az árbevétel 7,4 százalékkal, 9,33 milliárd fontra emelkedett. A Bloomberg elemzői konszenzusa 9,23 milliárd fontos árbevétel és 1,4 milliárd fontos EBITDA volt.

A forgalom harmadát adó „új piacok és új média” szegmensekben a társaság az idén 35-40 százalékos árbevétel-növekedést vár. A teljes árbevétel növekedésének üteme azonban a várakozások szerint nem lesz gyorsabb, mint 2010-ben.

A befektetőket feltehetően az utóbbi prognózis kedvetlenítette el: pénteken délelőtt (az általános jó hangulat ellenére) a WPP árfolyama bő másfél százalékkal esett a londoni tőzsdén.

Ecoline

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!