Már egymillió hirdetője van a facebooknak

A napokban érte el a közösségi oldal a mérföldkőnek számító egymilliós határt, ami azt jelenti, hogy az elmúlt 28 napban ennyi aktív hirdetővel álltak kapcsolatban. Egyre inkább megéri facebookon hirdetni, de a legtöbben még mindig a Google-t választják.

  • hvg.hu hvg.hu
Már egymillió hirdetője van a facebooknak

A közösségi oldal egy blogbejegyzés keretein belül mondott köszönetet hirdetőinek, amelyek nagy része főleg a kis- és középvállalkozások köreiből kerül ki. A facebook által nyilvánosságra hozott statisztika szerint átlagosan 645 milliószor nézik meg egy vállalkozás oldalát, és több mint 13 milliószor kommentet is fűznek a látottakhoz. A népszerűséget és hatékonyságot jelzi, hogy Észak-Amerikában a felhasználók 70%-a csatlakozik valamilyen helyi vállalkozáshoz.- írja a forbes.com

Az online reklám területén azonban még egyértelműen a Google a legnépszerűbb a 2,5 milliós hirdetőtáborával. Egyelőre nem elképzelhető, hogy a facebook megközelíti ezt a számot, mert a vállalkozások a keresésekre irányuló reklámot még mindig eredményesebbnek tartják.

Annak ellenére, hogy a facebook nélkülözi a látványos, impresszív reklámfogásokat, egyre nagyobb népszerűségnek örvend, mert a helyi vállalkozásokat valóban a potenciális, helyi vevőkkel hozza össze. A közösségi oldal szintén tegnap jelentette be azt is, hogy a jövőben még nagyobb figyelmet fordít arra, hogy a hirdetőik minél sikeresebbek legyenek. A helyi vállalkozásokat tanácsokkal, ötletekkel látják el, illetve már most működik az a funkció, amely segítéségével a hirdető akár a saját sikertörténetét is megoszthatja a vevőivel.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek