Online marketing 6. - A linképítés

Növelné szeretné eladásait, de nem tudja, hogyan kell? Vevőket szerezne, de nincs rá forrása? Íme, néhány alapötlet az online marketinghez.

  • hvg.hu hvg.hu
Online marketing 6. - A linképítés

Az online marketing célja, hogy internetes eszközökkel ismertté tegye a vállalkozást vagy termékét a nagyközönség előtt. A hatékony marketingkommunikáció márkát épít, növeli az eladásokat, és javul a vállalkozás jövedelmezősége is. Ma már egyetlen kisvállalkozás sem engedheti meg magának, hogy lemondjon az online marketingben rejlő lehetőségekről.

Sorozatunk korábbi részeit itt tudja elolvasni:

1. Az alapok
2. Céges honlap
3. Keresőmarketing
4. A sajtóközlemény
5. A banner hirdetés

Most a linképítéssel foglalkozunk. Első lépésben válasszuk ki azokat a linkgyűjtő oldalakat és egyéb weblapokat, ahol lehetőség van link beküldésére! Ilyenek például a különböző témájú startlap oldalak, a linkcenter.

Válasszuk ki a tevékenységben, termékben, témában valóban közel állókat! Csak azokra az oldalakra érdemes beajánlani a linkünket, melyek témájukban valóban kapcsolódnak a tevékenységünkhöz, különben nem valószínű, hogy a szerkesztő el fogja fogadni azt.

Nem mindegy, hogy milyen honlapokról mutatnak linkek a weboldalunkra. Egy autós oldalról mutató link nem sokat ér, ha egy főzőiskola honlapját próbáljuk erősíteni.

Szerepeljenek a megfelelő kulcsszavak a leírásban is! Gyakori hiba, hogy egyesek a cégtörténet Ádám-Évától való regélésével töltik ki a leírásra szolgáló szűkös helyet.

Ugyanaz a link csak egyszer szerepeljen egy oldalon! Nem szerencsés, ha ugyanazt a linket megpróbáljuk egy oldalon többször is elhelyezni. Ráadásul ezt a legtöbb linkgyűjtő oldal automatikusan meg is tiltja.

Ha szeretne más érdekes hírről is olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!

A marketing tevékenységek megtervezése és kivitelezése nem egyszerű feladat. Önnek könnyen megy vagy nehezen? Mesélje el nekünk! Kérjük, kérdőívünk kitöltésével segítse munkánkat!

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Mikor jó egy céges hitelajánlat?

Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.