Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Növelné szeretné eladásait, de nem tudja, hogyan kell? Vevőket szerezne, de nincs rá forrása? Íme, néhány alapötlet az online marketinghez.
Az online marketing célja, hogy internetes eszközökkel ismertté tegye a vállalkozást vagy termékét a nagyközönség előtt. A hatékony marketingkommunikáció márkát épít, növeli az eladásokat, és javul a vállalkozás jövedelmezősége is. Ma már egyetlen kisvállalkozás sem engedheti meg magának, hogy lemondjon az online marketingben rejlő lehetőségekről.
Sorozatunk korábbi részeit itt tudja elolvasni:
1. Az alapok
2. Céges honlap
3. Keresőmarketing
4. A sajtóközlemény
5. A banner hirdetés
Most a linképítéssel foglalkozunk. Első lépésben válasszuk ki azokat a linkgyűjtő oldalakat és egyéb weblapokat, ahol lehetőség van link beküldésére! Ilyenek például a különböző témájú startlap oldalak, a linkcenter.
Válasszuk ki a tevékenységben, termékben, témában valóban közel állókat! Csak azokra az oldalakra érdemes beajánlani a linkünket, melyek témájukban valóban kapcsolódnak a tevékenységünkhöz, különben nem valószínű, hogy a szerkesztő el fogja fogadni azt.
Nem mindegy, hogy milyen honlapokról mutatnak linkek a weboldalunkra. Egy autós oldalról mutató link nem sokat ér, ha egy főzőiskola honlapját próbáljuk erősíteni.
Szerepeljenek a megfelelő kulcsszavak a leírásban is! Gyakori hiba, hogy egyesek a cégtörténet Ádám-Évától való regélésével töltik ki a leírásra szolgáló szűkös helyet.
Ugyanaz a link csak egyszer szerepeljen egy oldalon! Nem szerencsés, ha ugyanazt a linket megpróbáljuk egy oldalon többször is elhelyezni. Ráadásul ezt a legtöbb linkgyűjtő oldal automatikusan meg is tiltja.
Ha szeretne más érdekes hírről is olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!
A marketing tevékenységek megtervezése és kivitelezése nem egyszerű feladat. Önnek könnyen megy vagy nehezen? Mesélje el nekünk! Kérjük, kérdőívünk kitöltésével segítse munkánkat!
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.