Feszültség és konfliktus a szervezetben – Hogyan kezelhető?
Az egészséges csapatműködés és az eredményesség szempontjából kulcskérdés, hogyan kezeli a cégvezető a konfliktusokat.
Hogyan növelhetem az eladásaimat? Miként építsek márkát a termékeimből? Most megmutatjuk!
Az online marketing célja, hogy internetes eszközökkel ismertté tegye a vállalkozást vagy termékét a nagyközönség előtt. A hatékony marketingkommunikáció márkát épít, növeli az eladásokat, és javul a vállalkozás jövedelmezősége is. Ma már egyetlen kisvállalkozás sem engedheti meg magának, hogy lemondjon az online marketingben rejlő lehetőségekről.
Sorozatunk korábbi részeit itt tudja elolvasni:
1. Az alapok
2. Céges honlap
3. Keresőmarketing
4. A sajtóközlemény
5. A banner hirdetés
6. A linképítés
Most a hírlevelekkel foglalkozunk.
A hírlevél a válság előtt élte fénykorát, bár a kisvállalkozások ma is előszeretettel használják marketingre. A jelentősége egyre csökken a közösségi média (Google, Facebook) térhódítása miatt. Az új generáció tagjai már egyáltalán nem iratkoznak fel hírlevélre, mert döntő többségben a közösségi médiából tájékozódnak. A hírlevél így azon kisvállalkozásoknak lehet hasznos általában, amelyek ügyfélköre idősebb, mint 25 év.
Ha úgy döntünk, hogy a hírlevelet marketingre használjuk, akkor a következőket kell tudni róla.
Általában 4 oka van a hírlevelekre történő feliratkozásoknak:
- munkával kapcsolatos információk
- információk árakról és termékekről
- személyes érdeklődés, hobbi
- információk eseményekről, határidőkről
A hírlevélmarketing legvonzóbb előnye, hogy rendkívül költséghatékony. Az információs anyagot egyszer kell összeállítani, és számtalanszor ki lehet küldeni elektronikus úton, ami szinte költségmentes. Heti rendszerességgel küldhetünk ki akciós termékeket, szolgáltatásokat, híreket a céggel kapcsolatos változásokról vagy érdekes történésekről.
Természetesen mindezt a Facebook, Twitter céges oldalról is megtehetjük, sokkal hatékonyabban, mint hírlevélben. Amíg ugyanis a közösségi média interaktív, azaz párbeszédet kínál fel a cég és a vevő között, addig a hírlevél monológ, nincs közvetlen élő kapcsolat cég és vevője között.
Ha szeretne más érdekes hírről is olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!
A marketingtevékenységek megtervezése és kivitelezése nem egyszerű feladat. Önnek könnyen megy, vagy nehezen? Mesélje el nekünk! Kérjük, kérdőívünk kitöltésével segítse munkánkat!
Az egészséges csapatműködés és az eredményesség szempontjából kulcskérdés, hogyan kezeli a cégvezető a konfliktusokat.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A sikeres cégfelvásárlás alapja az előre megtervezett finanszírozási háttér. Milyen szempontokat szükséges feltétlenül szem előtt tartani ennek során.
Az elnökváltás után lassan felgombolyodik a jegybank Matolcsy-korszaka – sok a botránygyanús ügy, de legalább az aranytartalék és a miniszterelnöki bizodalom megvan még. Adnan Polat lánya Magyarországon is szerepet vállalt, Mészáros Lőrinc felesége földeket vett, a pixisből kiesett volt veje pedig jogvédelmet nyert. Az infláció gyorsult, a nyugdíjasok utalványt kapnak, amit – bár a készpénzhasználat alkotmányos jog lett – csak korlátozottan költhetnek majd. Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.
A férje brazil, meg ott elismerik a melegházasságot.
Az egyházi és világi eljárások eredményét többnyire lehetetlen kideríteni.
Egy hollywoodi film forgatókönyvének lapjaira kívánkoznak az izraeli nukleáris fegyver megszerzésének részletei.
Mexikót is hasonló vámokkal sújtja az amerikai elnök.