A végtelen lehetőségek iparága
Az űripar végtelen lehetőségeket nyit meg a vállalkozások előtt. Támogatási források is rendszeresen elérhetők a szektorban érdekelt piaci szereplők számára.
Hogyan növelhetem az eladásaimat? Miként építsek márkát a termékeimből? Most megmutatjuk!
Az online marketing célja, hogy internetes eszközökkel ismertté tegye a vállalkozást vagy termékét a nagyközönség előtt. A hatékony marketingkommunikáció márkát épít, növeli az eladásokat, és javul a vállalkozás jövedelmezősége is. Ma már egyetlen kisvállalkozás sem engedheti meg magának, hogy lemondjon az online marketingben rejlő lehetőségekről.
Sorozatunk korábbi részeit itt tudja elolvasni:
1. Az alapok
2. Céges honlap
3. Keresőmarketing
4. A sajtóközlemény
5. A banner hirdetés
6. A linképítés
Most a hírlevelekkel foglalkozunk.
A hírlevél a válság előtt élte fénykorát, bár a kisvállalkozások ma is előszeretettel használják marketingre. A jelentősége egyre csökken a közösségi média (Google, Facebook) térhódítása miatt. Az új generáció tagjai már egyáltalán nem iratkoznak fel hírlevélre, mert döntő többségben a közösségi médiából tájékozódnak. A hírlevél így azon kisvállalkozásoknak lehet hasznos általában, amelyek ügyfélköre idősebb, mint 25 év.
Ha úgy döntünk, hogy a hírlevelet marketingre használjuk, akkor a következőket kell tudni róla.
Általában 4 oka van a hírlevelekre történő feliratkozásoknak:
- munkával kapcsolatos információk
- információk árakról és termékekről
- személyes érdeklődés, hobbi
- információk eseményekről, határidőkről
A hírlevélmarketing legvonzóbb előnye, hogy rendkívül költséghatékony. Az információs anyagot egyszer kell összeállítani, és számtalanszor ki lehet küldeni elektronikus úton, ami szinte költségmentes. Heti rendszerességgel küldhetünk ki akciós termékeket, szolgáltatásokat, híreket a céggel kapcsolatos változásokról vagy érdekes történésekről.
Természetesen mindezt a Facebook, Twitter céges oldalról is megtehetjük, sokkal hatékonyabban, mint hírlevélben. Amíg ugyanis a közösségi média interaktív, azaz párbeszédet kínál fel a cég és a vevő között, addig a hírlevél monológ, nincs közvetlen élő kapcsolat cég és vevője között.
Ha szeretne más érdekes hírről is olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!
A marketingtevékenységek megtervezése és kivitelezése nem egyszerű feladat. Önnek könnyen megy, vagy nehezen? Mesélje el nekünk! Kérjük, kérdőívünk kitöltésével segítse munkánkat!
Az űripar végtelen lehetőségeket nyit meg a vállalkozások előtt. Támogatási források is rendszeresen elérhetők a szektorban érdekelt piaci szereplők számára.
A sikeres cégfelvásárlás alapja az előre megtervezett finanszírozási háttér. Milyen szempontokat szükséges feltétlenül szem előtt tartani ennek során.
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
Az egészséges csapatműködés és az eredményesség szempontjából kulcskérdés, hogyan kezeli a cégvezető a konfliktusokat.
Nincs hatalmuk felettünk.
A Tisza Párt elnöke arra kérte a magyar rendőröket, hogy a szombati Pride-on a magyar embereket védjék meg.
Fenntartanák a nyomást Oroszországon és szembemennének Trumppal is.
A magyar választók felhatalmazására hivatkozva futott neki Orbán Viktor a csütörtöki EU-csúcsnak. Kár, hogy a felhatalmazáshoz félrevezető propagandát vetettek be, ahogy az is, az ilyen típusú kampány szembemegy még a saját uniós tagságunkkal is.
Ráadásul az elmúlt évekkel ellentétben a környező országokban is sokkal jobban érdekelte az embereket, hogy mi történik Magyarországon a Pride-dal.
A gépnek Varsóban kellett megszakítania az útját.
A képviselő szerint legalább 250 millió forintot érhet az ingatlan.
Az X-Faktorban befutott Szekér Gergő szerint hazugságvizsgálóra kötötték.