Online marketing 7. – A hírlevélkampány

Hogyan növelhetem az eladásaimat? Miként építsek márkát a termékeimből? Most megmutatjuk!

  • hvg.hu hvg.hu
Online marketing 7. – A hírlevélkampány

Az online marketing célja, hogy internetes eszközökkel ismertté tegye a vállalkozást vagy termékét a nagyközönség előtt. A hatékony marketingkommunikáció márkát épít, növeli az eladásokat, és javul a vállalkozás jövedelmezősége is. Ma már egyetlen kisvállalkozás sem engedheti meg magának, hogy lemondjon az online marketingben rejlő lehetőségekről.

Sorozatunk korábbi részeit itt tudja elolvasni:

1. Az alapok
2. Céges honlap
3. Keresőmarketing
4. A sajtóközlemény
5. A banner hirdetés
6. A linképítés

Most a hírlevelekkel foglalkozunk. 

A hírlevél a válság előtt élte fénykorát, bár a kisvállalkozások ma is előszeretettel használják marketingre. A jelentősége egyre csökken a közösségi média (Google, Facebook) térhódítása miatt. Az új generáció tagjai már egyáltalán nem iratkoznak fel hírlevélre, mert döntő többségben a közösségi médiából tájékozódnak. A hírlevél így azon kisvállalkozásoknak lehet hasznos általában, amelyek ügyfélköre idősebb, mint 25 év.

Ha úgy döntünk, hogy a hírlevelet marketingre használjuk, akkor a következőket kell tudni róla.

Általában 4 oka van a hírlevelekre történő feliratkozásoknak:
- munkával kapcsolatos információk
- információk árakról és termékekről
- személyes érdeklődés, hobbi
- információk eseményekről, határidőkről

A hírlevélmarketing legvonzóbb előnye, hogy rendkívül költséghatékony. Az információs anyagot egyszer kell összeállítani, és számtalanszor ki lehet küldeni elektronikus úton, ami szinte költségmentes. Heti rendszerességgel küldhetünk ki akciós termékeket, szolgáltatásokat, híreket a céggel kapcsolatos változásokról vagy érdekes történésekről.

Természetesen mindezt a Facebook, Twitter céges oldalról is megtehetjük, sokkal hatékonyabban, mint hírlevélben. Amíg ugyanis a közösségi média interaktív, azaz párbeszédet kínál fel a cég és a vevő között, addig a hírlevél monológ, nincs közvetlen élő kapcsolat cég és vevője között.

Ha szeretne más érdekes hírről is olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!

A marketingtevékenységek megtervezése és kivitelezése nem egyszerű feladat. Önnek könnyen megy, vagy nehezen? Mesélje el nekünk! Kérjük, kérdőívünk kitöltésével segítse munkánkat!

 

 

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

És akkor hiába értékelte nagyra Orbán Matolcsyt, Varga csak megnézte, legalább az aranytartalék megvan-e még

És akkor hiába értékelte nagyra Orbán Matolcsyt, Varga csak megnézte, legalább az aranytartalék megvan-e még

Az elnökváltás után lassan felgombolyodik a jegybank Matolcsy-korszaka – sok a botránygyanús ügy, de legalább az aranytartalék és a miniszterelnöki bizodalom megvan még. Adnan Polat lánya Magyarországon is szerepet vállalt, Mészáros Lőrinc felesége földeket vett, a pixisből kiesett volt veje pedig jogvédelmet nyert. Az infláció gyorsult, a nyugdíjasok utalványt kapnak, amit – bár a készpénzhasználat alkotmányos jog lett – csak korlátozottan költhetnek majd. Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.