Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Közel a vég a taxis piacon. Az egyik társaság egyedülálló extraként hirdeti azt, amitől a törvény szerint nem is térhet(ne) el. Azaz annyiért szállít, amennyiért szállíthat. Óriási marketingfogás?
Bizarr hirdetéssel próbálkozik sms-ben a Budapest Taxi, egyedülállónak nevezett árgaranciát kínál, ami valójában nem több, mint a jogszabályi előírások betartása. "Budapest Taxi meghirdeti egyedülálló ÁRGARANCIÁJÁT: Utazzon velünk és garantáljuk, hogy a a fővárosi rendeletben meghatározott árakon szállítjuk." Utána egy klikkel hívható a telefonszám.
Ha jól értjük, a társaság az alaphelyzetet reklámozza, azt, amitől eltérve nem is szállíthatna. Ez alapértelmezésben is több mint unortodox. Másfelől adódhat a kérdés, hogy miért, a többiek nem tartják be a jogszabályt? Kíváncsiak vagyunk, mit szól ehhez a többi társaság – hiszen mindenkinek kötelezően 280 forint a kilométerenkénti tarifa, ahogy rögzítetten azonos a kiállási és a várakozási díj is –, meg arra is, mit szólnak ehhez a betámadott fogyasztók, akikből a társaság ezek szerint kinézi, hogy erre a szövegre ugranak és lefagyasztják a diszpécseri rendszert.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.