Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Na, ilyen még nem volt – legalábbis nem mostanában – Budapesten: orosz étteremhálózat indul, egyelőre az első egység nyílt meg Újlipótvárosban, hamarosan nyit a második étterem is.
Egy újonnan induló éttermi hálózat az orosz konyhára alapozna, autentikus orosz ételeket kínál elvitelre, vagy street food "formátumban" történő fogyasztásra. Az első Babuska ételbár – a mintaegység – családi vállalkozásként Budapest Újlipótvárosban, a Margit híd pesti hídfőjétől nem messze nyitott meg – írja a Franchiseportal. A tervek szerint hamarosan az ötödik kerületi Kecskeméti utcában nyílik a következő étterem. Az első Babuska megnyitását a tulajdonos Vágó Péter orosz anyósa, illetve az ő főztje ihlette. Az étlapot autentikus orosz ételek és kevéssé ismert különlegességek alkotják. A kínálatban megtalálhatóak olyan "klasszikanzák", mint a borscs vagy szoljanka leves, a pilmenyi, varenyiki, pirozski, vagy a kijevi csirkemell.
A franchise tulajdonosa a Café 2004 decemberében magyar magánszemélyek alapították 7 millió forint törzstőkével. A mostani, egyszemélyes tulajdonos, Vágó Péter 2011 tavaszán lépett a cégbe. A vállalkozás tavaly 4 millió forintnál valamivel nagyobb forgalom mellett 1,7 milliós mérleg szerinti veszteséget könyvelt el.
Budapesten egyelőre 5 éttermet tervezünk nyitni, és megvizsgáljuk a vidéki terjeszkedés lehetőségét is, Hévizen vagy Debrecenben jó lehetőségek mutatkoznak – mondta a hvg.hu-nak Vágó Péter.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.