szerző:
MTI

A Napi Gazdaság szerint egy kormány-előterjesztés szerint újraszabályoznák a médiacégek és a reklámügynökségek viszonyát, megszüntetnék például a bónusznak nevezett jutalékot.

A jövőben a reklámügynökségek nem állhatnak szerződéses kapcsolatban a médiacégekkel, és nem alkalmazhatnak bónuszokat – a Napi Gazdaságban pénteken megjelent információ szerint ez áll abban a kormány-előterjesztésben, amely a jövő héten kerülhet a parlament elé.

A cikk szerint a 2016-os adócsomagban megjelenő rendelkezés megszüntetné azt, hogy a médiumok – általában 20-25 százalékos – bónusszal díjazzák a hozzájuk hozott reklámköltésért az ügynökségeket. Ezek az új szabály hatályba lépése után csak a hirdetővel állnának szerződéses kapcsolatban, a reklámozó pedig közvetlenül a médiumoknak fizetne.

Állj mellénk!

Köszönjük a több mint 4000 tagnak és támogatónak, akik idáig
45 millió forinttal segítették munkánkat.
Ha neked is fontos a minőségi újságírás, csatlakozz!
Siker: pécsi mandulafa lett az év fája

Siker: pécsi mandulafa lett az év fája

Több pénz reményében csúsztatják a kivitelezést az ingatlanfejlesztők

Több pénz reményében csúsztatják a kivitelezést az ingatlanfejlesztők

Az eredmény és a játék is papírforma volt

Az eredmény és a játék is papírforma volt

Elégedetlen a világbajnok, megpattanna a Chelsea-től

Elégedetlen a világbajnok, megpattanna a Chelsea-től

Orbán: Minket nem lehet sem kizárni, sem felfüggeszteni

Orbán: Minket nem lehet sem kizárni, sem felfüggeszteni

Merész manőver: robbantásra készülnek a japánok a száguldó aszteroidán

Merész manőver: robbantásra készülnek a japánok a száguldó aszteroidán