Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A magyar kkv-k vezetőjének kétharmada árbevétel-növelésre, több ügyfélre vágyik. Azzal viszont, ami közelebb vinné a cégvezetőket a céljuk eléréséhez – mint például az üzleti (marketing) tudás, a fejlesztés és a kapcsolatok bővítése – már kevésbé foglalkoznak. Ez pedig kapitális hiba.
A magyar cégek többsége új célpiacra, ismertség növelésére (25 százalék), több ügyfélre (24 százalék) és árbevétel-növekedésre (23 százalék) vágyik jelenleg. E számok alapján a vállalkozásvezetők közel háromnegyedének fejében a bevételnövelés, a piac- és ügyfélszerzés áll – derül ki az Együttműködő Vállalkozók Szervezetének (EVSZ) nyári felméréséből.
A felmérés eredményéből arra is lehet következtetni, hogy a kkv-k nagy része nem rendelkezik stabil ügyfélkörrel. Gyakorta nincs megfelelő ügyfélmegtartó és visszatérő ügyfeleket generáló stratégia a cégeknél. Az idő, az energia, a figyelem nagy része az új ügyfelek megszerzésére irányul.
Az egyik óriási hiba, amit a kkv-vezetők elkövetnek: elengedik az ügyfelek kezét az első vásárlás után. A második pedig – amit a felmérés is kimutat –, hogy termék- és szolgáltatásfejlesztésre a megkérdezettek 19, míg modern, gyakorlati (például marketing és értékesítési) tudás megszerzésére, valamint az üzleti kapcsolatok bővítésére csak a vállalkozók 9 százaléka gondol.
„Azok a vállalatvezetők jutnak előrébb és érik el hamarabb a céljukat, akikben tényleg van nyitottság az új ismeretekre, az új kapcsolatokra, a lehetőségekre. Viszont erre időt kell szánni. A felgyorsult világ pedig szinte kikényszeríti a türelmetlenséget: azonnal kell az új vevő! A türelmetlenség azonban felületességet eredményez, aminek hatásfoka rendkívül gyenge” – mondta Vereb István, az Együttműködő Vállalkozók Szervezetének alapítója.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat. Vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
Lassan valóban eljön az ideje annak, hogy a cégvezetők mérlegeljék, mit kezdjenek az MI kínálta lehetőségekkel.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Az okok most egyértelműek.
A BKV belső vizsgálatot indított.
A Magyar Stratégiai Zrt. tulajdonában álló ingatlan rendkívül értékes lehet.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.