Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A dízelbotrány nagyon betett az autógyárnak.
Közzétette a világ – most már csak – második legnagyobb autógyára, a Volkswagen a tőzsdei beszámolóját a harmadik negyedévről. Ebből az derül ki, hogy 3,5 milliárd eurós (közel 1100 milliárd forintos) veszteséget szenvedett el a működési eredménysoron. Arra, hogy veszteséges legyen egy negyedévben a VW, 15 éve fordult elő utoljára.
A veszteségben főszerepe volt a szeptember közepén kitört dízelbotránynak. Akkor derült ki, hogy a VW csalt bizonyos motorjainál, a károsanyag-kibocsátás a megengedettnél jóval magasabb volt, de egy szoftver sokáig elfedte a valós adatokat. A botrány a becslések szerint 11 millió autót (VW, Skoda, Seat, Audi) is érint. A dízelbotrány miatt ezeket az autókat vissza kell hívni, át kell állítani a motort, óriási költségeket emészt fel ez, de főként az, hogy sokan kártérítést követelhetnek a cégtől. A vállalat ezért, a várható költségekre előre elkülönített a harmadik negyedévben 6,7 milliárd eurót, ez a tétel fordította mínuszba az üzemi eredményt.
A botránynak még nem volt kimutatható hatása az eladott autók számára. Bár némileg elmaradt az értékesített autók száma (2,4 millió darab a világon) az egy évvel korábbihoz képest, de a botrány kipattanása előtt is már visszaesés volt tapasztalható.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az Opel zászlóshajó kategóriás SUV-ja.
A projekt költsége 46 millió euró volt, teljes egészében az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank finanszírozásában.