Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Szerdától teljes körű sztrájkba kezdtek a Lufthansa légiutas-kísérői. A csaknem 19 ezer ágazati dolgozót képviselő Ufo szakszervezet még kedden bejelentette, hogy megakadályozza péntek estig Frankfurtban, Münchenben és Düsseldorfban a német légitársaság összes közép- és hosszú távú járatának indítását.
Kedden este a Lufthansa azt közölte, hogy szerdán 930 járatát törölte, ami csaknem 100 ezer utast érint.
Kedden a Lufthansa 136 járatát törölték. A munkabeszüntetés Düsseldorfban a rövid és hosszú távú járatok mindegyikét érintette. Frankfurtban és Münchenben csak a hosszú távú járatokra vonatkozott.
A Lufthansa számításai szerint a sztrájk napi több mint 10 millió euró bevételkiesést okoz.
A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér járatinformációs rendszere reggel 7 óra körül azt mutatta, hogy gyakorlatilag az összes Lufthansa-járatot törölték szerdára. Kivétel csupán a Münchenből 8.25-kor és ugyancsak Münchenből 19.40-kor Budapestre érkező, illetve a Budapestről 9 órakor, illetve 20.15-kor Münchenbe induló járat.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A magánintézményben elhelyezett kisfiúért havonta 220 ezer forintot fizetett a család.
Hol máshol lehet együtt lógni egy pingvinkolóniával, megkóstolni néhányat a világ legjobb borai közül, és élvezni a tengerparti kilátást egy hegy tetejéről?
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
A Szovjetunió szétesése és a hidegháború vége óta soha nem volt ennyire feszült viszony a NATO és az orosz hadsereg között.