Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Semmilyen párbeszéd nincs a felek között, a viszony elmérgesedett.
Fekete Zoltánnal, az Uber magyarországi operatív vezetőjével közöl interjút a Magyar Narancs holnapi száma. A lap kérdéseire adott válaszokból többek között az derül ki, hogy hiába akar az Uber a magyar kormánnyal és a minisztériumokkal egyeztetni szabályozási ügyekben, az adminisztráció egyszerűen nem áll szóba velük.
Az interjú készítésekor már 27 ezernél járt azoknak az online petícióknak a száma, amelyek minisztereknek és államtitkároknak is küldenek automatikus értesítést minden egyes tiltakozásról. A hivatalok azonban semmit sem reagáltak eddig, mint ahogy a cég egyetlen eddigi vitatott lépésére sem érkezett semmilyen válasz.
Fekete Zoltán az interjúban kifejti, hogy milyen megoldásaik vannak az esetleges új szabályok bevezetésére, illetve hogyan törekednek a jelenlegi helyzetben megfelelni az előírásoknak.Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.