Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az Adidas eladásai 21 százalékkal 4,4 milliárd euróra nőttek a második negyedévben az előzetes adatok szerint, egyebek mellett a franciaországi labdarúgó Európa-bajnoksággal kapcsolatos termékek forgalma miatt.
Az Adidasnak jól jött, hogy véget ért a Chelsea angol futballklubbal kötött szerződése, amelyből nyereségesen szállt ki, és sokban hozzájárult ahhoz, hogy a német sportszergyártó 291 millió euróra növelte második negyedéves profitját.
A vállalat idén már negyedik alkalommal emelte meg az éves eladásokra vonatkozó előrejelzését, ezúttal 15-ről a 20 százalékot közelítő értékre. Az Adidas éves szinten 35-39 százalékos nyereségnövekedést vár, ami 975 millió-1 milliárd euró közötti értéknek felel meg.
Herbert Hainer vezérigazgató szerint rendkívül elégedettek az eredményekkel, és azt várják, továbbra is kitart a márka lendülete szerte a világon.
A sportszergyártó májusban jelentette be, hogy befejezi a Chelsea szponzorálását, csökkenti a futballklubok támogatására fordított marketingköltségeit, egyúttal többet költ a közösségi médiában, a sporteseményeken és az üzletekben való megjelenésre.
Az Adidas fő vetélytársának, az amerikai Nike-nak a második negyedéves árbevétele elmaradt a szakértői várakozásoktól.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Kilátogatott még a pályára Anya Taylor-Joy, de a magyar celebek is képviseltették magukat Liptai Claudiától Dobó Katáig.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.