Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Vasúti személykocsikat és villamosokat gyártana Magyarországon az orosz Transmashholding (TMH), amelynek magyarországi leányvállalatát, a Transmashholding Hungary Kft.-t már bejegyezte a cégbíróság.
Orosz lapjelentések szerint a zárt részvénytársaságként működő legnagyobb orosz mozdony- és vagongyár azt tervezi, hogy magyarországi cége a Dunakeszi Járműjavító Kft.-vel (DJJ) létrehozandó vegyesvállalat révén kezdené meg a gyártást, s a járműveket kelet-európai, közel-keleti és észak-afrikai országokban értékesítenék. A 14 cégből álló holdinghoz tartozik a budapesti 3-as metró szerelvényeit felújító Metrowagonmash is. Az oroszok azt javasolták, hogy a jövőbeli vegyesvállalat végezze el a 37, egyenként hat kocsiból álló metrószerelvény forgóvázainak felújítását is. Ez azt jelentené, hogy a 219 millió eurós ügylet értékének negyede jutna a DJJ-nek. A TMH-ban közben fokozatosan növeli részesedését a francia Alstom: már 33 százalékos részesedése van az óriáscégben.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon – írta Orbán, aki szeptember 20-ra nagy találkozót hirdetett a Digitális Polgári Köröknek.
Augusztus 9-én lejárt a bánya engedélye.
A színésznő FKA Twigs koncertjére érkezett, a backstage-ből filmezte az énekesnőt.