Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A Stadler vasúti gépjárműgyártó tíz év alatt 5 milliárd forintot fektetett be a Pusztaszabolcson létrehozott karbantartó üzemébe.
A Stadler felidézi, hogy tíz évvel ezelőtt kezdte meg működését a vállalatcsoport pusztaszabolcsi karbantartóközpontja, és ezzel egy időben állt forgalomba a MÁV első Flirt típusú elővárosi villamos motorvonata is, amelyből jelenleg 133 jármű üzemel Magyarország vasútvonalain.
A pusztaszabolcsi üzem a MÁV tulajdonában lévő 60 darab Stadler Flirt típusú és 10 darab Bombardier gyártmányú Talent elővárosi villamos motorvonat teljes körű karbantartását látja el, emellett felügyeli a Gysev 10 Flirt, és a MÁV 42 Flirt motorvonatának karbantartását.
A karbantartó bázis hatékonyságát mutatja, hogy az elmúlt tíz év alatt a Flirt motorvonatok a szerződésben vállalt szint felett, átlagosan 95 százalékos rendelkezésre állás mellett közlekedtek a magyar vasúthálózaton, és összesen több mint 100 millió kilométert tettek meg – jegyezték meg a közleményben.
A Stadler Pusztaszabolcson 75 munkavállalót foglalkoztat, az üzem tavalyi árbevétele 7 milliárd forint volt, az idén 8 milliárd forint árbevétellel számolnak.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.