Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Egy brit segélyszervezet perrel fenyegette meg az áruházláncot, bár nem csak ők érintettek.
Hagyjanak fel az élelmiszerláncok azzal, hogy álfarmnevekkel hirdetik termékeiket – erre hívta fel a figyelmet a Feedback nevű brit segélyszervezet, amely a Tescónak egyből a „legnagyobb marhaság díját” is odaítélte a vásárlók félrevezetése miatt. A vásárlók ugyanis könnyen azt gondolhatják, hogy ezek a termékek kis gazdaságokból származnak, pedig erről szó sincs – idézi a Guardian a szervezetet.
A gyakorlat nem csak a nálunk is piacvezető élelmiszerláncnál bevett: az élelmiszer-pazarlás megszüntetéséért küzdő Feedback szerint a többi nagy, például az Asda, a Marks & Spencers vagy a nálunk is ismert Aldi és Lidl is él ezzel az eszközzel.
A Feedback egy olyan farmert is támogat ezzel a kampányával, akinek a márkanevét „ellopta” a Tesco. A Woodside nevű gazdaság nevét 2016 óta olcsó (korábbi nevén Tesco gazdaságos) sertéstermékein használja a lánc. A Feedback perrel fenyegette meg a céget, ha nem változtatja meg a márkanevet.
Egy másik „farmnév” alatt forgalmazott élelmiszerekről pedig az derült ki, hogy azok nem is a szigetországból származnak, csak azért kapták az angol nevet, hogy azzal azt a látszatot keltsék, helyi termékekről van szó.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az Opel zászlóshajó kategóriás SUV-ja.
A projekt költsége 46 millió euró volt, teljes egészében az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank finanszírozásában.