szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Sokak szerint az, aki pucolt hagymát vásárol, egyszerűen lusta.

Nemrég a Marks&Spencernek ugrottak neki a vásárlók, amiért karfiolsteaket – azaz két szelet karfiolt – árult külön csomagolásban egy teljes fej árának duplájáért, most pedig a Lidl kapja a felháborodott üzeneteket a „meztelen hagyma” miatt. A Nagy-Britanniában is jelen lévő német diszkontlánc ugyanis néhány napja kettesével, műanyag tálcára fektetett, műanyagba csomagolt pucolt vöröshagymát is árul.

Több környezettudatos vevő is jelezte a Lidl Twitter-oldalán, hogy ez nagyon nincs rendben: minek műanyagba csomagolni a hagymát, amikor annak van természetes csomagolása. És egyébként is: ki vásárol ilyesmit? – tették fel a kérdést.

A cég szóvivője a Sky Newsnak azt mondta, a pucolt hagyma csak néhány üzletükben kapható, kísérleti jelleggel vezették be a terméket, és valamennyi vásárlói észrevételt figyelembe fognak venni, amikor arról döntenek, kapható lesz-e a későbbiekben is. Hozzátette azt is, hogy más előkészített zöldségeket is árulnak. És megjegyezte: dolgozni fognak azon, hogy minél nagyobb arányban alkalmazzanak újrahasznosítható csomagolóanyagokat.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!