Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Nem, még nem jött el az ehető pohár ideje. De majdnem.
Száz százalékban lebomló, növényi alapanyagból készült pohárral nyitja a sörszezont az egyik nagy gyártó: a Heineken azt ígéri, hogy az egyelőre néhány fővárosi vendéglátóhelyen használt pohár gyártása során 80-90 százalékkal kevesebb szén-dioxid jut a levegőbe, mellesleg komposztálással mindössze 3 hónap alatt lebontható – szemben a sztenderd, egyszer használt műanyag poharakkal, amelyeknél ez az idő ötszáz év.
A például kukoricából vagy cukorrépából előállított lebomló pohár (PLA) nem újdonság, bioboltokban is kapható. A kérdés inkább az, hogy a vendéglátóhelyek és a vevők mennyire lesznek vevők a hagyományosnál drágább pohárra.
A környezettudatos vásárlóknak azt is érdemes tudniuk, hogy – bár kísértetiesen hasonlítanak a „normál” műanyagpoharakra – ezeket a PLA poharakat a szelektív hulladékgyűjtőbe nem lehet bedobni.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.