Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Külön díjazták a nagyvállalatokat és a kkv-kat.
Az immár hatodik alkalommal megrendezett, a GyártásTrend Magazin és kiadója, a PPH Media Kft. által kiírt Év Gyára versenyen a 2020-ban pályázott gyártóegységek mérettették meg magukat. A vállalatokat idén két nagy csoportra bontották: a kkv-k és a nagyvállalatok külön szekcióban indulhattak. A zsűri döntése értelmében a három összetett díj mellett tizenhat kategóriadíjat, illetve egy különdíjat ítélt oda a bírálóbizottság.
Az Év Gyára versenyen három összetett nyertest hirdettek.
3 milliárd forint alatti éves nettó árbevételű kategóriában: Hirschler Glas Kft.,
3 és 15 milliárd forint közötti éves nettó árbevételű kategóriában: Viterra Növényolajgyártó Kft.
15 milliárd forint feletti éves nettó árbevételű kategóriában: Continental Automotive Hungary Kft. budapesti gyáregysége
A kategóriadíjak nyertesei:
legjobb menedzsmentfolyamatok kkv: CE Glass Zrt.
legjobb menedzsmentfolyamatok nagyvállalat: Grundfos Magyarország Gyártó Kft. székesfehérvári gyáregység
leginnovatívabb gyártó kkv: Hirschler Glas Kft.
termelés kkv: Viterra Növényolajgyártó Kft.
termelés nagyvállalat: Continental Automotive Hungary Kft. budapesti gyáregysége
E.ON Energiahatékonyság kkv: Viterra Növényolajgyártó Kft.
E.ON Energiahatékonyság nagyvállalat: Continental Automotive Hungary Kft. budapesti gyáregysége
legjobb gyártástámogató folyamatok nagyvállalat: KALL Ingredients Kft.
vevői elégedettség kkv: R-Water Kft.
vevői elégedettség nagyvállalat: Legrand Zrt.
dolgozói elégedettség kkv: Viterra Növényolajgyártó Kft.
dolgozói elégedettség nagyvállalat: Grundfos Magyarország Gyártó Kft. székesfehérvári gyáregység
beszállítói kapcsolatok kkv: Adu Alba Kft.
beszállítói kapcsolatok nagyvállalat: Legrand Zrt.
Ipar 4.0. kkv: Hirschler Glas Kft.
Ipar 4.0. nagyvállalat: Continental Automotive Hungary Kft. budapesti gyáregysége
A zsűri különdíja a modernizációs fejlesztésekért: Steelvent Zrt.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Kenuzással indította 80 napos túráját Magyar Péter, elsőként Borsodba, a helyben kifejezetten erős Koncz Zsófia körzetébe látogatott el. A Tisza Párt elnökét kérdeztük evezés közben, a helyiekkel pedig a politikai megosztottságról és a választási esélyekről beszélgettünk. Videóriport.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.