Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az okosfunkciókat nem igazán kedveljük, a pár ezer forintos eszközök vásárlásáról pedig néhány perc alatt döntünk.
Elsősorban ár alapján választanak elektronikai eszközt a magyarok, a márka csak közepesen meghatározó szempont, míg a dizájn, vagyis a kinézet szinte alig – ez derül ki az Euronics belső kutatásából. A cég saját dolgozói körében mérte fel a magyarok elektronikai cikkekkel kapcsolatos vásárlási szokásait. A felmérés eredményeiből az is kiderült, hogy milyen elektronikai termékeket keresnek leginkább a magyar vásárlók.
Az Euronics szerint a háztartási kisgépek között a legkeresettebb a porszívó, amelyet a mikrohullámú sütő és a kávéfőző követ. Ezután sorrendben a vasaló, vízforraló, kenyérpirító, majd a mixer-turmix-robotgép trió, végül a szendvics- és gofrisütő következik. A ritkábban keresett termékek között olyan speciális készülékek is sorakoznak, mint az olajsütők és air fryerek.
A hűtőszekrények kategóriájában az alulfagyasztós termékek a legnépszerűbbek, a második helyen a különálló fagyasztószekrény/fagyasztóláda áll, amit a felülfagyasztós hűtőszekrények csoportja követ. A beépíthető háztartási gépeknél a sütő, főzőlap, valamint a mosogatógép a vásárlók által leggyakrabban keresett termék, míg a szárítógép, fagyasztószekrény és kávéfőző esetében az inkább nem beépíthető verziókat keresik.
Egyre több mosógépbe építenek okosfunkciókat a gyártók, amelyek praktikus megoldásokként segítik a felhasználókat. Ezek az innovatív lehetőségek egyelőre még nem terjedtek el széles körben, az Euronics tapasztalatai szerint jelenleg még viszonylag kevesen kérdeznek rá az elérhető okosfunkciókra: a vásárlók alig több mint ötöde választja az ilyen extrákkal felszerelt mosógépeket, a többség a hagyományos megoldások híve.
A kutatás szerint az ár továbbra is minden esetben a legmeghatározóbb kérdés a döntés meghozatalalakor, amit a termék funkciója és a megbízható márka követ. Ez utóbbi minden kategória esetében csak közepesen fontos, a dizájn pedig általában elenyésző mértékben járul hozzá a végleges döntéshez – leginkább a hűtőszekrényeknél és a háztartási kisgépeknél fontos szempont.
A kutatás eredményei szerint az is elmondható, hogy minél magasabb az adott eszköz ára, annál hosszabbra nyúlik a döntéshozatal. Egy kisebb összeg kifizetése előtt a vásárlók jelentős része (84,3%) 5–15 percet gondolkodik. Az 50 ezer forint feletti készülékek vásárlásakor a gyorsan döntők aránya már nagyot csökken, mindössze 30,3 százalékot tesznek ki; ezzel párhuzamosan a valamivel hosszabb ideig, a 15–30 percig tanakodók aránya közel 60 százalékra ugrik.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat. Vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
Lassan valóban eljön az ideje annak, hogy a cégvezetők mérlegeljék, mit kezdjenek az MI kínálta lehetőségekkel.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Élhetnek-e együtt valaha az izraeliek és a palesztinok? Mit gondol egy izraeli katona arról, akik nem akarják a gázai háborút? Földes András izraeli videóriportja erre is rákérdez, és azt is megmutatja, hogy milyen háború zajlik maguk az izraeliek között.
A több mint félmillió gépelt oldalnyi szöveg az Arcanum sajtóadatbázisában is megjelent.
Az ukrán dróntámadások pedig az orosz polgárok türelmét is tesztelik.
Azt nem tudtuk meg, hogy ki, hol és mikor jelenti be az eredményt.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.