EUDR: szinte mindenkit érint, mégis csak kevesen készültek fel rá
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
A menetidő akár 45 perccel is hosszabb lehet.
Február elsejétől Délegyháza és Kelebia között vágányzár mellett folytatják a Budapestet Belgráddal összekötő vasútvonal magyarországi szakaszának felújítását – írja a Mávinform.
Ez azt jelenti, hogy annak a havi 50 ezer utasnak, akik ezen a szakaszon megfordulnak, le kell mondaniuk egy időre a vonatozásról, mert a vasút szerepét a vonatpótló buszok és a Volán járatai veszik át.
A buszos közlekedés és az átszállások miatt Budapest és Kunszentmiklós-Tass között 20-30 perccel hosszabb eljutási idővel lehet számolni, míg Kiskőrös, Kiskunhalas, illetve Kelebia és a főváros között pedig 30-45 perccel növekedhetnek az átlagos eljutási idők.
(Képünk illusztráció)
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Mit tartalmaz az ajánlás? Mely cégekre vonatkozik? Hogyan védi a vállalkozásokat?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Elindult a Gigabit Magyarország program. Változtak a Nemzeti Bajnokok – Zöld és digitális átállást célzó egyműveletes kombinált Hitelprogram feltételei.
A miniszterelnök szerint olyan fontos szerepet játszunk Ukrajna energiaellátásában, hogy ha például egy baleset miatt nem tudnánk nekik áramot és gázt küldeni, akkor megállna az országuk. Megnéztük, mennyi ebben az állításban az igazság.
A főpolgármester szerint azonnali vizsgálatra van szükség.
A projektet Hadházy Ákos szerint „pont úgy lopták szét, mint ahogyan azt a címe sejteti”.