Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Rövidesen fel kell majd tüntetni a legalacsonyabb árat, amibe a termék az akció előtti harminc napban került.
Május végén hatályba lép az árrendelet módosítása, amely jelentősen átírja a kereskedők eddigi akciótartási gyakorlatát.
A PwC hétfői közleménye arra hívta fel a figyelmet, hogy az új szabályozás szerint az akciós árat minden esetben egy legalább harmincnapos referenciaidőszak alatt alkalmazott legalacsonyabb árhoz képest kell meghatározni. Az akciós összeg mellett az említett korábbi árat is fel kell tüntetni a vásárlói tájékoztatókban.
Az új szabályokat – többek között néhány gyorsan romló élelmiszer kivételével – valamennyi termék értékesítésre alkalmazni kell. Azoknak a webáruházaknak is meg kell felelniük ezeknek a kritériumoknak, amelyeket ugyan nem Magyarországon jegyeztek be, de itt is adnak el termékeket.
A többnyire novemberre tervezett Black Friday-en már az új szabályozás szerint kell a cégeknek alakítaniuk az árakat.
A kuponnal igénybe vehető kedvezményekre is vonatkozik a módosítás. Abban az esetben azt az árat is fel kell tüntetni, amely a kuponnal nem rendelkező vásárlók számára irányadó.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Szerinte Majkát neki köszönhetjük.