Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Úgynevezett válság.
Sydney kínai negyedében üzemel egy pékség, ami gyorsan a vendégek első számú céltáblája lett. No, nem azért, mert rossz minőségű, romlott ételt kínálnának fel. Más miatt:
elkezdtek pénzt kérni azért, ha valaki arra kéri az eladót, hogy vágja ketté a kiflit vagy a zsemlét.
A Ladbible közzé is tett egy fotót, ami állítólag a pékségben készült, és amin látszik az új árazás. E szerint 20 centbe kerül, ha valaki kettévágatná a pékárut, és úgy venné magához.
A lap egy másik, de ugyanúgy meghökkentő esetről is beszámol: egy spanyol étteremben állítólag mindannyiszor 20 centtel drágul a számla, valahányszor a pincért az adott asztalhoz kérik.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Régóta határérték felett mozgott az összkoleszterinszintem, és egy nap eljött az a pont, amikor úgy éreztem, harmincasként változtatnom kell az életemen ahhoz, hogy idős koromban is egészséges maradjak. Így sikerült megtennem az első lépéseket.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Három másik, magyar érdekeltségű ügyben is előreléptek.
Folytatódik a józsefvárosi önkormányzat jogfosztása.
Tanksapkán, töltőpisztolyon lehet látni.
Ajánló a HVG legfrissebb számából.