Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Egy rövid közleményt adtak ki.
Az Igazságügyi Minisztérium hétfő délelőtt közölte, hogy fogyasztóvédelmi eljárás indul a Wizz Air Hungary Zrt.-vel szemben. A tárca közleménye szerint az elmúlt időszakban megnövekedett a légitársasággal szemben a fogyasztóvédelmi hatósághoz benyújtott panaszok száma, amelyek közül több eset a médiában is nagy visszhangot kapott.
A panaszok szerint a légitársaság
A közlemény szerint ezek miatt az Igazságügyi Minisztérium kezdeményezésére fogyasztóvédelmi hatósági vizsgálat indult Budapest Főváros Kormányhivatalánál.
A légitársaság az Index megkeresésére azt közölte: „A légi közlekedés kihívásai ellenére a Wizz minden tőle telhetőt megtesz a vonatkozó európai uniós rendeletek betartása érdekében, emiatt az augusztus 22-én a Wizz Airrel szemben indított fogyasztóvédelmi eljárás sikeres lefolytatásához a légitársaság mindenben segíti az Igazságügyi Minisztérium munkáját.”
A Ryanairrel szemben is indult fogyasztóvédelmi eljárás idén nyáron, a légitársaságot két hete 300 millió forintra büntette a Fővárosi Kormányhivatal.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.