Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Az elmúlt időszakban megnőtt a panaszok száma a légitársasággal szemben az Igazságügyi Minisztérium szerint.
Fogyasztóvédelmi eljárás indul a Wizz Air Hungary Zrt.-vel szemben – közölte az Igazságügyi Minisztérium. A tárca közleménye szerint az elmúlt időszakban megnövekedett a légitársasággal szemben a fogyasztóvédelmi hatósághoz benyújtott panaszok száma, amelyek közül több eset a médiában is nagy visszhangot kapott.
A panaszok szerint a légitársaság
Emiatt a szakmai irányító Igazságügyi Minisztérium kezdeményezésére fogyasztóvédelmi hatósági vizsgálat indult a Budapest Főváros Kormányhivatalánál – olvasható a közleményben.
A Ryanairrel szemben is indult fogyasztóvédelmi eljárás idén nyáron, a légitársaságot két hete 300 millió forintra büntette a Fővárosi Kormányhivatal. Azzal indokolták a bírságot, hogy megtévesztette a Ryanair a fogyasztókat, amikor azt állította, hogy a légitársaság az extraprofitadó alanya, pedig az a földi kiszolgálást végző cég. A Ryanair vezetése azt közölte: amint megkapja a határozatot, fellebbez ellene, ha kell, kész az EU bíróságáig elvinni az ügyet.
Az elmúlt hónapokban több botrányos esetről is beszámolt a sajtó a Wizz Airrel kapcsolatban. Június végén egy házaspár londoni járatát törölték, ami után három nappal későbbre ajánlottak nekik repülőjegyet. Korábban pedig arról érkezett hír, hogy megfelelő tájékoztatás nélkül hagyta a Budapestre tartó utasokat Párizsban a légitársaság. Nagy vihart váltott ki egy lutoni eset, amikor a magyar utasok két napig a repülőtéren rekedtek, mert a Wizz Air budapesti járatát törölték.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Ingatlanos cégeket kérdeztünk, a saját ügyfeleik között mit látnak, milyen kompromisszumokat kötnek azok, akiknek muszáj lakást venniük vagy bérelniük, de alig van miből?
A birtokunkba került fotók és videók, valamint belső források elmondása alapján a próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég ígért.
A folyamat akár komoly következményekkel is járhat.