Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Fokozatosan vonult ki az Ukrajna ellen indított háború után Oroszországból a H&M, mostanra zárta be az utolsó boltjait.
Bezárta utolsó oroszországi és belarusz üzleteit a H&M – közölte csütörtökön a társaság. Ezzel véget ért a globális fast fashion-lánc az oroszok Ukrajna ellen indított háborúja után, márciusban indult kivonulása – írja a Guardian.
A kivonulás 1,2 milliárd svéd koronába (193 millió euró) került a svéd társaságnak, utolsó üzleteiket november 30-án zárták be. Oroszország tavaly év végén még a csoport hatodik legnagyobb piaca volt, 2 milliárd koronás bevétellel a tavalyi utolsó negyedévben.
(Nyitóképünk illusztráció)
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.