Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Európa egyik legnagyobb vezetői bónuszát kaphatja meg Michael O’Leary, ha még egy kicsit feljebb sikerül tornázni a Ryanair árfolyamát.
Rekordszintre, 18,99 euróra nőtt a Ryanair részvényeinek árfolyama. Így pedig egyre fontosabb foglalkozni Michael O’Leary szerződésének a bónuszról szóló részletével: ha ugyanis 28 napon keresztül sikerülne 21 euró fölött tartani az árfolyamot (vagy évi 2,2 milliárd eurónál több adózott eredményt összehozni), akkor a cég első embere nagyjából 100 millió eurónak megfelelő extra pénzt kapna – írja a The Guardian.
A 2019-ben megkötött egyezség szerint O’Leary ebben az esetben 11,12 eurós árfolyamon vehetne tízmillió Ryanair-részvényt, amelyeken így egyenként nagyjából tíz euró profitja lenne. Eredetileg úgy volt, hogy a megállapodás 2024-ig él, de tavaly meghosszabbították, hogy ha 2028 decemberéig bármikor is elérné az árfolyam a 21 eurós szintet, akkor jöhetne a nagy bónusz. Amikor a meghosszabbításról döntöttek, épp 13 euró alatt járt az árfolyam.
A Bloomberg szerint jó az esély arra, hogy valamikor a következő egy évben meglegyen a 21 eurós árfolyam. A 2,2 milliárd eurós éves profit célja még arrébb van, de a kétmilliárdos határt átlépni már most is reálisnak tűnik.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.