Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Felavatták az Utopia of the Seast. Ez lesz hajóosztályának első LNG-meghajtású óceánjárója, egy egész kisvárosnyi embertömeg fér el rajta.
Hivatalosan is csatlakozott a Royal Caribbean flottájához a legújabb tengerjáró, az Utopia of the Seas. A több mint két évig épített hajót a napokban avatták fel 1600 ember – hajómérnökök, tervezők, a személyzet, a hajótársaság és hajóépítő vállalat vezetői – jelenlétében a franciaországi Saint-Nazaire-ben.
Jason Liberty, a Royal Caribbean Group elnök-vezérigazgatója szerint a hajótársaság célja, hogy új generációs hajóival – mint amilyen a Utopia of the Seas is – „továbbra is kompromisszumok nélkül nyújtsa utasainak a legfelejthetetlenebb nyaralási élményeket”.
Az Utopia of the Seas jelenti majd a kulcsot a tökéletes hétvégéhez, amikor minden egyes perc felejthetetlenné válik
– idézték a közleményben Michael Bayley-t, a Royal Caribbean International elnök-vezérigazgatóját.
Az Utopia of the Seas a franciaországi Chantiers de l’Atlantique hajógyárban épült, első hivatalos útjára július 19-én indul, a floridai Orlando Port Canaveral kikötőjéből. Három és négy éjszakás utakkal debütál majd az Oasis osztályú tengerjáró, amin több mint 40-féle étkezési lehetőség, bár és szórakozóhely lesz, valamint többek között rengeteg medence és vízi élménypark.
A több mint 236 ezer tonna (az USA haditengerészetének legnagyobb repülőgép-hordozója, a Gerald R. Ford bő kétszerese) vízkiszorítású Utopia of the Seas a legnagyobb ilyen hajók egyike, kabinjaiban akár 5668 utas is elfér, vagyis Zsámbék minden lakosát el tudná vinni, és akkor még nem is számoltuk hozzá a 2290 főnyi személyzetet. Emellett
ez az első LNG-meghajtású óceánjáró a hajótársaság Oasis osztályú hajói közül.
Az Utopia of the Seas a következő hetekben hajózik az Egyesült Államokba, ahol forgalomba állítása előtt még elvégzik rajta az utolsó simításokat.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Két hete mlg 50 napos határidőt szabott Moszkvának a tűzszünet elérésére.
Hivatalosan közös megegyezéssel távozik Sárváry István, aki 2016-ban állt a cég élére.