Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Jelenleg kéttucatnyi álláshirdetés között lehet böngészni.
Néhány hónappal azután, hogy több száz vendégmunkást elbocsátottak, július 28-án ismét toborozni kezdték a dolgozókat a dél-koreai SK iváncsai akkumulátorgyárába – vette észre a Világgazdaság.
Az erről szóló bejegyzés péntek reggel jelent meg a SK On Hungary Iváncsa toborzás nevű Facebook-csoportban. Ebben arról lehetett olvasni, hogy júliusban folytatódnak az állástájékoztatók Dunaújvárosban. Jelenleg kéttucatnyi álláshirdetés közül lehet böngészni.
Ahogy arról a hvg.hu is beszámolt, az iváncsai gyárban május közepén jelentettek be tömeges leépítést– a beszámolók szerint a dolgozók számára is meglepetésszerűen, a műszak közepén. Mint utóbb kiderült, az üzem – legalábbis első körben – több, mint 600, kirgiz állampolgárságú, közvetítőn keresztül foglalkoztatott vendégmunkást épített le.
A dél-koreai cég egyébként azzal indokolta a leépítéseket, hogy az üzem még nem kezdett teljes kapacitással termelni, és közben visszaesett az akkumulátorok iránti kereslet. Vagyis nincs szükség annyi munkavállalóra.
A vendégmunkások nem fogadták túl jól az elbocsátásuk hírét, sajtóinformációk szerint például fekáliával kenték össze az összes mosdót.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.