szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

A szervezet a struktúráját is megújította, a cél, hogy a szövetség hatékonyabban reagáljon a digitális kereskedelem előtt álló kihívásokra és erősítse a hazai céget exportképességét.

Bíró Pál, a Google magyarországi vezetője marad továbbra is a DKSZ elnöke, míg Madar Norbert, a PwC digitális kereskedelmi területekért felelős, vezető menedzsere (korábban a GKID vezető tanácsadója és partnere, amelyet a PwC tavaly októberben felvásárolt) alelnöki pozíciót tölt be. Az operatív vezetői feladatokat Bogos Boglárka látja el – közölte a szervezet a HVG-vel.

Az elnökség továbbá két új taggal bővült, Ocskay Lászlóval, az Oander Development Kft. ügyvezető igazgatójával, valamint Táncsics Andrással, a Boxy Zrt. vezérigazgatójával.

„Egy olyan időszakban, amikor az import és a TEMU egyre nagyobb szeletet hasít ki a magyar kereskedelmi és csomaglogisztikai piacból, kiemelten fontos, hogy a digitális kereskedelem területén működő hazai vállalkozások versenyképességét növeljük, és aktívan támogassuk nemzetközi piacra lépésüket. A magyar vállalkozások digitális (verseny)képességének erősítése ugyanis az egész magyar gazdaság dinamikusabb növekedéséhez is hozzájárul. Céljaink elérése végett a DKSZ új vezetése az IVSZ-szel és az Ecommerce Hungaryvel közösen tárgyalásba kezdett a Nemzetgazdasági Minisztériummal egy jövőben szorosabb együttműködés kialakítása érdekében” – mondta kinevezése után Madar Norbert, a szövetség alelnöke.

Madar Norbert
DKSZ
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!