Mészáros Lőrincnek hamarosan call centere is lesz, méghozzá az egyik legnagyobb Magyarországon

A felcsúti milliárdos kisebbségi tulajdonában álló Hungarikum Alkusz felvásárolja a Callfactoryt. Feltéve, hogy a versenyhivatal rábólint az ügyletre.

  • HVG HVG
Mészáros Lőrincnek hamarosan call centere is lesz, méghozzá az egyik legnagyobb Magyarországon

A Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt. többségi tulajdont vásárolt a Callfactory holdingcégében, amely Magyarország egyik vezető call center szolgáltató vállalatcsoportja, és a jövőben HUNFactory néven szolgája ki meglévő és leendő ügyfeleit – írja közleményében a Hungarikum.

A tulajdonszerzés a Gazdasági Versenyhivatal engedélyéhez kötött, a szerződés a GVH jóváhagyását követően lép hatályba.

A Callfactorynak számos bank és biztosító az ügyfele (mások mellett: Gránit, Union, Allianz, Fundamenta, Uniqua, Keler).

A Callfactory 2024. évi árbevétele elérte az 1,9 milliárd forintot, míg a kezelt, díjrendezett biztosítási szerződések éves díja megközelítette a 3 milliárd forintot. Közel 200 fős munkavállalói csapatával a társaság évente több millió hívást, e-mailt és chatüzenetet kezel, és átlagosan több mint 31 000 új szerződést köt.

Keszthelyi Erik
Fazekas István

A Hungarikum-csoport főtulajdonosa Keszthelyi Erik, kisebbségi tulajdonosa Mészáros Lőrinc. A csoport tavaly 31,5 milliárd forint fölötti árbevételt ért el, 250 munkavállalót és 1000 tanácsadót foglalkoztat.

Kesztehelyi Erik ebben és ebben a cikkben beszélt a HVG-nek Mészáros Lőrinchez fűződő kapcsolatáról, a biztosítási piac kilátásairól.

A Hungarikum szerint a Callfactory felvásárlásával „egy olyan integrált ügyfélkiszolgálási ökoszisztéma jön létre, amely egyszerre képes személyes maradni és nagy léptékben fejlődni. Az alkuszcég stabilitást, szakértelmet és átlátható tanácsadói munkát biztosít az ügyfelek számára, amit a call center olyan technológiai és operatív tudással egészíti ki, amely garantálja a gyors, precíz és legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálást”.