#call center













Nem csak az ügyfél lehet bárhol, az ügyfélszolgálatos is
 

Nem csak az ügyfél lehet bárhol, az ügyfélszolgálatos is

Legyen bármennyi mutató egy cég életében, az ügyfelek elégedettsége mindig az egyik legfontosabb fokmérő. És legyen akármilyen a termék vagy a szolgáltatás, az ügyfelekkel való kapcsolattartás minősége mindig sokat javíthat elégedettségükön. Az erre szolgáló csapat és infrastruktúra, azaz egy kontakt center működtetése anyagi szempontból jelentős terhet róhat a vállalkozásokra, de ahogy annyi másban, a technika fejlődése ebben is enyhülést hozhat.

hvg.hu hvg.hu





A magyarok helyett a lengyeleket választják a call centerek
 

A magyarok helyett a lengyeleket választják a call centerek

A magyarországi üzleti szolgáltató központok (rendszerint call centerek) összesen mintegy 25 ezer embert foglalkoztatnak, de a következő két-három évben várhatóan újabb 2300 munkahelyet hoznak majd létre. Viszont új központok már nemigen települnek Magyarországra, inkább válaszják Lengyelországot.

MTI MTI

Kikérdezik a hazai call centerek vezetőit
 

Kikérdezik a hazai call centerek vezetőit

Az EY nemzetközi tanácsadó cég idei elemzése szerint rendkívüli mértékben, évi tízezer milliárd dollárral bővülhet a szolgáltató központok piaca a következő három évben – közölte a társaság kedden. Az EY most induló felmérése során több mint hetven Magyarországon működő szolgáltató központ vezérigazgatóját és pénzügyi vezetőjét kérdezik meg.

MTI MTI

Így csábítja el önt is az ügyfélszolgálatos
 

Így csábítja el önt is az ügyfélszolgálatos

A szegedi Xdroid magyar fejlesztői olyan alkalmazás prototípusán dolgoznak, mely az ügyfélszolgálati telefonbeszélgetések alatt valós időben kijelzi az ügyintéző számára a megfelelő értékesítési pillanatot, amikor a telefonáló nagy valószínűséggel rávehető egy termék vagy szolgáltatás vásárlására.

hvg.hu hvg.hu