#call center













Nem csak az ügyfél lehet bárhol, az ügyfélszolgálatos is

Legyen bármennyi mutató egy cég életében, az ügyfelek elégedettsége mindig az egyik legfontosabb fokmérő. És legyen akármilyen a termék vagy a szolgáltatás, az ügyfelekkel való kapcsolattartás minősége mindig sokat javíthat elégedettségükön. Az erre szolgáló csapat és infrastruktúra, azaz egy kontakt center működtetése anyagi szempontból jelentős terhet róhat a vállalkozásokra, de ahogy annyi másban, a technika fejlődése ebben is enyhülést hozhat.

hvg.hu





A magyarok helyett a lengyeleket választják a call centerek

A magyarországi üzleti szolgáltató központok (rendszerint call centerek) összesen mintegy 25 ezer embert foglalkoztatnak, de a következő két-három évben várhatóan újabb 2300 munkahelyet hoznak majd létre. Viszont új központok már nemigen települnek Magyarországra, inkább válaszják Lengyelországot.

MTI

Kikérdezik a hazai call centerek vezetőit

Az EY nemzetközi tanácsadó cég idei elemzése szerint rendkívüli mértékben, évi tízezer milliárd dollárral bővülhet a szolgáltató központok piaca a következő három évben – közölte a társaság kedden. Az EY most induló felmérése során több mint hetven Magyarországon működő szolgáltató központ vezérigazgatóját és pénzügyi vezetőjét kérdezik meg.

MTI

Így csábítja el önt is az ügyfélszolgálatos

A szegedi Xdroid magyar fejlesztői olyan alkalmazás prototípusán dolgoznak, mely az ügyfélszolgálati telefonbeszélgetések alatt valós időben kijelzi az ügyintéző számára a megfelelő értékesítési pillanatot, amikor a telefonáló nagy valószínűséggel rávehető egy termék vagy szolgáltatás vásárlására.

hvg.hu