Tetszett a cikk?

A Sziget fesztivál történetében először már napijegyeket is lehet elővételben vásárolni, a hetijegyek iránt pedig akkora az érdeklődés, hogy a hazai árusítóhelyekre a napokban viszik ki az utolsó ezer darabot.

A szervezők tájékoztatása szerint soha nem tapasztalt méretekben fogynak az idei Szigetre az elővételes hetijegyek. A hazai jegyirodákban már csak kétezer jegy maradt raktáron, amiből ezret a napokban szállítanak ki a terjesztőkhöz.

A fennmaradt mennyiséget a kapuban lehet majd megkapni, hogy azok is tudjanak hetijegyet vásárolni, akik olyan helyekről jönnek, ahol nincs elővételes jegyértékesítés. Hazai terjesztésben összesen egyébként 12 500 hetijegyet terveznek eladni, és külföldön is hasonló mennyiséget értékesítenek.

A Sziget eddigi történetében volt már olyan nap, hogy teltházat kellett jelenteni. Most, hogy a nagy érdeklődés miatt hamar elfogyhatnak a hetijegyek, azok számára, akik biztosan nem szeretnének lemaradni a Sziget programjairól, először a rendezvény történetében elindult a napijegyek előzetes árusítása, kizárólag a lottózókban és a postákon.

A Sziget részletes programja a http://www.sziget.hu/ oldalon található.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

MTI Kult

Nézőcsúcsra számítanak idén a Sziget szervezői

Nézőcsúcsra számítanak az idei Sziget szervezői, ugyanis minden eddiginél komolyabb sztárfelhozatalt ígérnek az immár tizenharmadik fesztiválra, amelyet augusztus 10 és 17. között rendeznek a Hajógyári szigeten.

Média

Az Edison tervezi a Sziget Fesztivál kampányát

A Sziget Fesztivál kommunikációs kampányának kreatív anyagait 2005-ben is az Edison Network tervezi és készíti el, az idei megbízást meghívásos tenderen nyerte el az ügynökség - írja a BTL.hu.