szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Elkészült a Yahoo új audio-keresőrendszere, sőt a szolgáltatás már tesztelik is. Segítségével a felhasználók által eddig megszokott kulcsszavas keresési módszerrel egyszerűen megtalálható mindenféle zenei-, hang-, és másfajta audiofájl.

A szolgáltatás ingyenesen teszi lehetővé a felhasználóknak, hogy körülbelül 50 millió hangfájl között turkáljanak a megfelelő megtalálása érdekében. A kereséshez semmi mást nem kell tenniük, mint amit eddig is, be kell írniuk a kulcsszót vagy kifejezést, s a rendszer listázza a megtalált hangfájlokat, amelyekre ráklikkelve elindul a lejátszás. Ha egy egy dalt egy olyan zenei site tartalmaz, amely éppen e zenék értékesítésével foglalkozik – például ilyen az iTunes vagy a Napster –, akkor a Yahoo Audio elvisz egy olyan weboldalra, ahol a vásárlás lebonyolítható.

Az új szolgáltatás tartalmaz úgynevezett podcast-okat, amelyek rögzítik a megtalált fájlokat, s lehetővé teszik, hogy ezeket számítógépeken vagy digitális eszközökön le lehessen játszani. Az új Yahoo szolgáltatás emellett ellátja a usereket hírekkel, fotókkal, a művészek weboldalaira vonatkozó, illetve a munkájukkal kapcsolatos információkkal.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Tech

A Wikipedia és a Yahoo! együttműködése

Az ismert keresőmotor különleges szolgáltatással bővül. A jövőben a felhasználók az internetezők által szerkesztett Wikipedia online enciklopédia tartalmához is hozzáférhetnek a portálon keresztül.

hvg.hu Tech

A Yahoo! eszköztárat adott ki a Mozilla Firefox böngészőhöz

Az internetpiaci szakértők abban nagyjából egyetértenek, hogy a web legforróbb jelensége pillanatnyilag a szabad forráskódú Mozilla Firefox böngésző térhódítása. A sikert jól jelzi, hogy a legnagyobb internetes cégek már keresik a kapcsolatot a Firefox felhasználóihoz: a Yahoo! például egy komplet eszköztárat bocsátott ki számukra.

MTI/hvg.hu Gazdaság

Online hirdetésekkel duplázott a Yahoo!

A Yahoo! Inc. kereső és tartalomszolgáltató megduplázta negyedéves adózott eredményét - elsősorban a hirdetési bevételeinek a nagy növekedése révén. A szakértők szerint alapvető változás várható az internetes hirdetési piacon.