szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Titokról fogja lerántani a leplet a Hulu videoszolgáltatásnak szentelt 30 másodperces tévéreklám február első napján. A CNet értesülései szerint az NBC hírügynökség hárommillió dollárt fizetett a reklámért, ami az NFL amerikai nemzeti futball-liga leghíresebb eseményének számító Super Bowl szünetében látható majd.

A Super Bowlt először 1967-ben rendezték meg, közvetítése az évek alatt Amerika legnézettebb tévéműsorává nőtte ki magát: a mérések szerint az adás bármelyik pillanatát is választjuk, körülbelül 80-90 millió aktív amerikai tévénézőről beszélhetünk. (Városi legendának számít ugyanakkor, hogy a bolygón egymilliárd ember nézné az adást - a szám mindössze a potenciális tévénézőkre utal.)

Míg pontosan nem tudni, hogy az NBC milyen bejelentésre számít a Huluval kapcsolatban, többen azt remélik, hogy a videoszolgáltatást Amerikán kívül is elérhetővé teszik majd, egyelőre ugyanis több szolgáltatáshoz (például a Pandorához) hasonlatosan csak az Újvilágban érhető el. A több tíz éves hagyományoknak megfelelően különleges reklámokkal találkozhatnak a nézők: megtekinthetik például több idén bemutatandó sciifi film (többek között a soron következő Star Trek és Transformers) ajánlóját is, illetve ekkor mutatják be az első háromdimenziós Super Bowl hirdetést is.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!