A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A kommunikációs szakmában ma is általánosan elterjedt vélemény, hogy a bloggerek nem szeretik a reklámokat. Hiszen a blogok legfontosabb tulajdonsága a torzítatlan hitelesség, a bloggerek jelentős része pedig magasabban kvalifikált fiatal férfi, akik között igen magas a reklámkerülők aránya.
A Karmamedia AdBlog 2009 felmérése azonban ezt határozottan megcáfolja. A kutatás során összesen 124 kérdőívet elemeztek a blogok és reklámok témájában. A válaszokból egyértelműen látszik, hogy a magyar bloggerek nyitottak a reklámokra, több mint felük már jelentetett is meg hirdetést, a többség számára pedig nem is a szándék, inkább a lehetőség hiánya a probléma.
A felmérés Magyarországon elsőként vizsgálta meg többek között az egyes hirdetési eszközök elfogadottságát és elutasítottságát a bloggerek körében, a várt hirdetési bevételeket, és az olvasók várható reakcióit a reklámok megjelenésére.
A 124 válasz közül 117-ben a blog átlagos látogatottsága is szerepelt. A válaszadók blogjainak 41 százaléka rétegblog (legfeljebb 1000 egyedi látogató egy héten), 25 százaléka átlagos látogatottságú blog (1000 - 5000 egyedi látogató hetente), 34 százaléka pedig mainstream blog (több mint 5000 egyedi látogató egy héten).
A magyar bloggereknek csupán töredéke zárkózik el a reklámok megjelentetése elől © karma.blog.hu |
A bloggerek korántsem annyira reklámszűzek, mint azt általában gondolják. Mindössze a válaszadók fele állította, hogy a felmérés időpontjáig semmilyen reklám nem jelent meg a blogján. Ezzel szemben több mint egynegyedük jelentetett már meg hagyományos online reklámot (pl. bannert, footer hirdetést, sablon hirdetést, AdWords hirdetést), 2 százalékuk szponzorált bejegyzést, további 21 százalékuk pedig mindkettőt. A bloggerek számára tehát egyáltalán nem idegen a reklámok világa.
Még meglepőbb eredmény, hogy bár a kutatásba bevont blogok felén nem jelent még meg reklám, ez a blogtulajdonosok számára nem elvi kérdés, inkább a megkeresések hiányára vezethető vissza. A bloggerek cseppet sem reklámellenesek. Sőt, kis túlzással alig várják, hogy megjelenjenek náluk a hirdetők: mindössze 12 százalékuk zárkózik el a lehetőség elől.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.