Aranyóra helyett megkövesedett dinoszauruszürülékeset gyárt egy svájci cég. Az alapanyag százmillió éves.

Az Artya két millió forintnyi összegért tervezi árulni "időtlen alapanyagú" időmérőjét. A nem mindennapi karóra szíja az amerikai óriásvarangy bőréből készül.  Ami az óra foglalatát illeti, anyaga 100 millió éves, és az újvilágból érkezett az óvilági Svájcba: a megkövesedett bélsárt a mai Egyesült Államok területén találták. Szolgáltatója vegetáriánus volt, növényevő dinoszaurusz.

Egy óriási aszteroida okozta a dinoszauruszok kihalását

A Földbe becsapódó óriási aszteroida az egyetlen logikus magyarázat a dinoszauruszok 65,5 millió évvel ezelőtti kihalására - jelentette be egy nemzetközi kutatói csoport, amely végkövetkeztetéseit a Science című tudományos folyóirat pénteki számában adta közre.

Elveszett 300 dinoszauruszlábnyom

Mintegy 300 dinoszauruszlábnyom veszett el egy bolíviai nemzeti parkban, amikor az esőzések és az erózió következtében összeomlott egy sziklafal.

Akár februárig is titkolhatják a pontos adatokat a szociális otthonok fertőzöttjeiről