szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Tipikusan jómódúak és egocentrikusak az Apple első táblagépének tulajdonosai - derül ki egy friss felmérésből, amely szerint az iPadet elsősorban a 30 és 50 év közötti munkamániás üzletemberek vásárolják.

A személyiségi jegyekre építő, közösségi portálokhoz tervezett alkalmazás, a MyType több mint 20 ezer amerikai vásárló megkérdezésével jutott arra a következtetésre, hogy az Apple kütyüjét a hataloméhes, másokra kevés figyelmet fordító emberek birtokolják.

A Nagy-Britanniában 429 fontért (146 ezer forintért) beszerezhető eszközt az Apple könnyen kezelhető, a szabadidő könnyed eltöltésére, mozizásra, olvasásra, internetezésre és levelezésre ajánlja. Ezzel szemben sokkal valószínűbb, hogy az üzleti és a gazdasági élet szereplőiből kerülnek ki az iPad-tulajdonosok.

A felmérésben résztvevők egyáltalán nem értettek egyet azzal, hogy az Apple eszköze a nyitott szellemű számítógép-kedvelőknek való.

A tanulmány készítői szerint valószínű, hogy az eszköz borsos ára miatt terjedt el az a vélekedés, hogy ezt a kütyüt csak a jómódú üzletemberek engedhetik meg maguknak.

A felmérés grafikonokkal illusztrált teljes szövege a MyType blogjában, a http://mytype.com/blog/?p=109 címen olvasható.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Napi merítés

Az iPad már a műtőben van

Az iPad számos hátránya górcső alá került már, mégis bekövetkezett: japán orvosok műtét közben iPad-en nézegetik a beteg CT-felvételeit – olvasható a MedIQ blogon.

hvg.hu Napi merítés

A lapkiadók nem lelkesednek az iPad iránt

Láthatóan nemcsak az európai vásárlók, hanem a lapkiadók lelkesedése is fékezett az iPad iránt. Miközben a legnagyobb amerikai kiadók mindent megtettek, hogy részesei legyenek az iPad premierjének, európai kollégáik inkább kivárnak - írja a Médiablog írója.