A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A kisvállalatoknak csak elenyésző hányada véli úgy, hogy a közösségi média fontos az üzlet számára, 64 százalékuk szerint nincs rá szükség.
A Hiscox kisvállalati biztosító 304 kisvállalati (1-249 alkalmazottal dolgozó) döntéshozót interjúvolt meg az Egyesült Államokban júniusban a közösségi médiáról. Az eredmény: 12 százalék gondolja, hogy feltétlenül fontos a közösségi média az üzlet számára. A megkérdezettek fele véli úgy, hogy a szóbeszéd-marketing nélkül nem tudna létezni, de ugyanezt a közösségi médiáról és a blogolásról csak négy százalék állította. Még a weboldal is csak 14 százaléknak fontos.
Az eMarketer által idézett adatok szerint a válaszadók 64 százaléka szerint a közösségi média vagy nem szükséges, vagy nem volt véleménye a kérdésről.
Azok a kisvállalatok, melyek használják a közösségi médiát marketingcélokra, elsősorban a Facebookot, másodsorban a LinkedInt veszik igénybe.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.