szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A kisvállalatoknak csak elenyésző hányada véli úgy, hogy a közösségi média fontos az üzlet számára, 64 százalékuk szerint nincs rá szükség.

A Hiscox kisvállalati biztosító 304 kisvállalati (1-249 alkalmazottal dolgozó) döntéshozót interjúvolt meg az Egyesült Államokban júniusban a közösségi médiáról. Az eredmény: 12 százalék gondolja, hogy feltétlenül fontos a közösségi média az üzlet számára. A megkérdezettek fele véli úgy, hogy a szóbeszéd-marketing nélkül nem tudna létezni, de ugyanezt a közösségi médiáról és a blogolásról csak négy százalék állította. Még a weboldal is csak 14 százaléknak fontos.

Az eMarketer által idézett adatok szerint a válaszadók 64 százaléka szerint a közösségi média vagy nem szükséges, vagy nem volt véleménye a kérdésről.

Azok a kisvállalatok, melyek használják a közösségi médiát marketingcélokra, elsősorban a Facebookot, másodsorban a LinkedInt veszik igénybe.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Gazdaság

Egyre többen csatlakoznak a közösségi vásárlási oldalakhoz

Magyarországon 2010 nyarán jelentek meg az első közösségi vásárlási oldalak, azóta a piacot uraló cégek megközelítették, a mára 29 országban jelen lévő Rebate Networks-höz tartozó Kupon Világ – 2010 novemberi indulása ellenére – áprilisban elsőként el is érte a 100 milliós havi árbevételt.

hvg.hu Hálózat

Titkos projekt: közösségi keresőt fejleszt a Microsoft?

Több IT-blogger is arra a következtetésre jutott, hogy közösségi keresési szolgáltatás indítását tervezi a Microsoft. Egy véletlenül publikált félkész terv alapján úgy tűnik, egyetlen felületen lehet majd kezelni a különböző közösségi oldalakon létrehozott profilokat.

hvg.hu Napi merítés

Hogyan lehet javítani a hibáinkat a közösségi médiában?

Tévedni emberi dolog, az egyre nagyobb sebességgel működő online újságírás pedig szép számmal termeli és hatékonyan terjeszti a tévedéseket. A Médiablog szerzője friss bejegyzésében arról ír, hogy hogyan lehet javítani a közösségi médiában, ha hibáztunk.