szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Duplázta a harmadik generációs iPad nyitóhétvégi eredményét az Apple - igaz, ehhez már két új modell egyidejű bevezetése kellett.

Megállt az erősödésben az iPad-láz, ezzel együtt az egyik hazai hírszájt által felvetett "lagymatag az iPad mini iránti érdeklődés" téves meghatározásnak tűnik, hiszen a készülékből mégiscsak annyit sikerült az Apple-nek eladnia egy hétvége alatt, mint a legtöbb konkurensének fél év alatt sikerül. Modellre lebontott adatok nincsenek, de az Apple azt közzétette, hogy az iPad mini és az új, negyedik generációs iPad együtt megduplázták a harmadik generációs táblagép 1,5 milliós nyitóhétvégi eladását, tehát az első három napban 3 millió fogyott el belőlük.

Apple

Az október 23-án bemutatott és november 2-án, pénteken polcokra került két iPad közül egyértelműen a mini érdekesebb. Az itthon 99 900 forintos áron piacra került tablet 7,2 mm vastag, súlyra 53 százalékkal kevesebb, mint a normál iPadé. Processzorból A5, mobilnetből akár 4G/LTE, kamerából 5 megapixeles, csatlakozóból pedig Lightning van benne. Az első tesztek alapján a kijelző 7,9 colos képernyőmérete megfelelő kézben tarthatóságot biztosít, az 1024x768 pixeles felbontás viszont a legtöbbekben csalódást kelt - főleg annak fényében, hogy ennél a jóval olcsóbb Google Nexus 7 és az Amazon Kindle Fire HD kijelzője is jobb.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!