szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Miközben az állami tájékoztatás mindössze egy sms-re volt képes, addig a közösség elég ügyesen megoldotta az információs láncot - olvasható az Onlinemarketing blogon.

A szakmai blog szerzője szerint a Facebook mindenre alkalmassá vált: segítségkérésre, segítség adásra, képek megosztására, vélemények írására. Van ebben az országban egy olyan alternatív média, ami működik, és az emberek működtetik. Egy Google Docs, egy Google Maps alapú szolgáltatás, egy-egy civil vagy céges Facebook oldal most az információs csomópont, és nem a Belügyminisztérium weboldala, nem a Katasztrófavédelem Facebook oldala.

A Onlinemarketing blogot jegyző Berényi Konrád úgy fogalmaz: a helyzetért felelős "felelőssége nem a tegnapi és mai napban van, hanem abban, hogy ezek a csatornák nem készültek el. Ebben az országban 6 millió embernél többen használjuk az internetet, és jobbára nemcsak szórakozni, hanem informálódni. Ezt az igényt kell, ezt az igényt kellene a hivatalos szerveknek is kielégíteni. És nem 5-8 évvel ezelőtti megoldásokkal, hanem maiakkal".

Facebook

Ahogy mi is beszámoltunk róla: az állami közlekedési szervezetek tájékoztató rendszerei közül a rendkívüli érdeklődés miatt több akadozott, elérhetetlenné vált, vagy éppen téves információkat közölt.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!