szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Bőven egymillió megtekintés fölött jár YouTube-on az Electrolux felsőkategóriás porszívójának jól sikerült reklámja.

A mandala hosszan készül, de kérész életű: a buddhista szerzetesek akár hónapokig is dolgoznak a színes homokból kirakott bonyolult formákból álló képen, eközben elmerülnek önmagukban, azaz meditálnak. Ám amint kész az alkotás, összesöprik, a homokot edénybe zárják, majd vízre bocsájtják – ez szimbolizálja az élet múlandóságát.

A thaiföldi Chalit Nakpawan elismert művészt és a Saatchi&Saatchi kreatívügynökség thai csapatát ez a folyamat ihlette meg, amikor elkészítették a „Power” című kisfilmet az Electrolux UltraCaptic porszívóról. A készülék ázsiai bevezetését népszerűsítő videó különleges módon jeleníti meg egy mandala létrejöttét és átalakulást – egy porszívóval.

A film így mutatja be a Jászberényben gyártott, magyar mérnökök segítségével kifejlesztett készülék legfőbb termékelőnyét: a felszívott por egy kar lenyomásával egy tartályban összetömörül, az így kapott porkapszula könnyen és higiénikusan kidobható, a szennyeződés nem terül szét a levegőben, mint a hagyományos porzsák nélküli készülékek esetében.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!