A Franciaország feletti négy és fél órás repülést azzal a két LEAP-1A sugárhajtóművel hajtották végre, amelyet kifejezetten az Airbus sugárhajtású gépeihez fejlesztettek ki.
A LEAP a GE Aviation történetének eddigi legkeresettebb hajtóműve, melyre az üzletág mostanáig 8900 megrendelést kapott mintegy 115 milliárd dollár összértékben. A GE közlése szerint a LEAP az első olyan hajtómű, amely 19 db 3D-nyomtatású üzemanyag-fúvókát és szupererős kerámiákból készült alkatrészeket tartalmaz.
Az újításoknak köszönhetően a hajtómű 15 százalékkal kevesebb üzemanyagot fogyaszt, mint a tervező CFM által gyártott hasonló hajtóművek.
A 3D-nyomtatás sok más iparág mellett a repülőgépgyártást is átalakíthatja: olcsóbb és gyorsabb is lehet a gyártás. Ausztrál szakemberek nemrég a világon elsőként készítettek el teljes egészében 3D-nyomtatással egy sugárhajtású repülőgép-hajtóművet.