Az izraeli-iráni háború lezárását jelentette be Donald Trump
A bejelentés hírére beszakadt az olaj ára.
Hogyan változtatta meg a Covid a hozzáállásunkat a vasúthoz, és miért nem kezdtünk ezzel mégsem semmit? A piac oldja-e meg a problémáinkat? Képes-e az EU megreformálni a vasúti közlekedést és megregulázni a légitársaságokat? Miért nem vonatozzuk körbe Európát, miközben pont az európai – és benne a magyar – tudat szerves része a vasút? Ezekre a kérdésekre kerestük a választ fenntarthatósági podcastunkban Spohn Márton vasúti- és közlekedési szakértővel, a Közlekedő Tömeg alelnökével.
Még júliusban készítettünk egy adást a Fülkében a MÁV forró nyaráról, amelyben megígértük: a jövőben megnézzük majd, hogy a magyar vasút problémái hogyan aránylanak az európai vonatközlekedéshez, és mit lehet tenni, hogy ne a diszkontrepülés legyen az egyeduralkodó közlekedési forma a kontinensen.
Ezt az ígéretet a zCast legfrissebb adásában váltotta be Nagy Iván László, akinek Spohn Márton közlekedési- és vasúti szakértő, a Közlekedő Tömeg alelnöke volt a vendége. A beszélgetésből kiderül, valójában milyen sebekből vérzik a magyar vasút, valamint arra is kitérünk, milyen stratégiája van az Európai Uniónak a vasúttal, hogyan kapcsolódik ez be a Fit for 55-ba, és mennyire lenne fontos a piacot bevonni a reformokba.
Vagy iratkozzon fel a zCast csatornájára itt: Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts
A bejelentés hírére beszakadt az olaj ára.
Teherán kommunikációjából az olvasható ki, hogy szeretnék az ellenségeskedést ennyiben hagyni.
Bár a támadás meglepte a világot, voltak jól látható előjelei annak, hogy mire készül az Egyesült Államok.
Korábban Lázár János azzal vádolta meg őket, hogy túlterheléses támadást indítottak az EMMA rendszere ellen.
Lázár János tiszás hőbörgésről és hobbivasutas dünnyögésről írt a Facebookon.
Az elnökkel egyszer az irodájában, egyszer pedig Lengyelországban próbáltak végezni.
Karácsony Gergely ismét felhívta a figyelmet arra: önkormányzati rendezvényről van szó.