Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Mennyibe kerül elektromos autót venni, és mennyibe fenntartani? Szabad-e használtan vásárolni? Hogyan működnek a nyilvános töltők, és miért nem ugyanaz autót tölteni, mint tankolni? Mit lehet kezdeni a hatótávparával, és mik az irracionális félelmek a villanyautózással kapcsolatban? Ezekről beszélgettünk fenntarthatósági podcastunkban Vígh Zoltánnal, a Jedlik Ányos Klaszter ügyvezető igazgatójával és Draskovics Andris autós YouTuberrel.
Akkugyáraktól kezdve, városi közlekedésen át egészen a benzinárakig - napról napra egyre több témáról beszélünk, amely így vagy úgy, de kapcsolódik ahhoz, hogy a közeljövőben változás jön a személyi közlekedésben, és az a változás elektromos lesz.
Fenntarthatósági podcastunk legfrissebb adásában összefoglaltunk mindent, amit tudni kell a villanyautózásról 2023-ban: megnéztük, hol van a belépési küszöb anyagilag, realitás-e, hogy 12 év múlva ne lehessen robbanómotoros autókat venni, hogyan működnek a töltőállomások, miért (nem) jó megoldás a plugin hibrid, és milyen hatással lehet a jó szabályozás az elektromos előrelépésre. Nagy Iván László vendége Vígh Zoltán, a hazai villanyautózás szabályozási fejlesztésében részt vevő Jedlik Ányos Klaszter ügyvezető igazgatója és Draskovics Andris autós tartalomkészítő volt, valamint megszólal Nagy Norbert, a Kia Hungary ügyvezető elnöke is.
Kövesse és hallgassa meg a HVG Podcastok műsorait az alábbi platformok bármelyikén: Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts, SoundCloud, YouTube
Vagy iratkozzon fel a Fülke csatornájára itt: Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts
Rendszeres hallgatója a zCastnak, vagy bármely HVG-s podcastnak? Töltse ki a HVG Podcastok 2023-as hallgatói kérdőívét, és vegyen részt a tartalomfejlesztésben!
A kérdőívet ITT találja. Köszönjük!
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.