Az izraeli-iráni háború lezárását jelentette be Donald Trump
A bejelentés hírére beszakadt az olaj ára.
A nehézsége a rendszernek, hogy az autók piaca nagyon nem egységes.
Az Európai Unió és Kína megegyeztek abban, hogy megvizsgálják a kínai gyártású elektromos járművekre (EV) vonatkozó minimális ár bevezetésének lehetőségét, az uniós védővámok alternatívájaként – írja a Reuters. A tárgyalások célja egy olyan megoldás kidolgozása, amely továbbra is hatékonyan védi az európai ipart, miközben elkerüli a kereskedelmi háború eszkalálódását.
A kezdeményezés hátterében az EU tavalyi döntése áll, amellyel akár 45,3 százalékos vámot vetett ki egyes kínai EV-kre. Az új elképzelés egy minimálár-rendszeren alapulna, amelyet eddig főként homogén termékek (búza, kőolaj, cukor stb.) esetében alkalmaztak. A jogi kihívást az jelenti, hogy autók esetén nehéz egységes árképzést kialakítani, ráadásul a támogatások hatásának ellensúlyozása nem oldható meg egyszerű árplafonokkal.
A német autóipar – különösen a VDA – támogatja a tárgyalásokat, mivel az ágazat komoly üzleti érdekeket fűz a kínai piachoz. A német gyártók eladásaik harmadát Kínában realizálják, és attól tartanak, hogy a vámok eszkalálódó kereskedelmi konfliktust idézhetnek elő.
A bejelentés hírére beszakadt az olaj ára.
Teherán kommunikációjából az olvasható ki, hogy szeretnék az ellenségeskedést ennyiben hagyni.
Bár a támadás meglepte a világot, voltak jól látható előjelei annak, hogy mire készül az Egyesült Államok.
Korábban Lázár János azzal vádolta meg őket, hogy túlterheléses támadást indítottak az EMMA rendszere ellen.
Lázár János tiszás hőbörgésről és hobbivasutas dünnyögésről írt a Facebookon.
Az elnökkel egyszer az irodájában, egyszer pedig Lengyelországban próbáltak végezni.
Karácsony Gergely ismét felhívta a figyelmet arra: önkormányzati rendezvényről van szó.